Saturday, August 04, 2007

- "Παιδί μου, τα έχεις ΟΚ με τον εαυτό σου;"
- "Ναι, αμέ!"
- "Με τους άλλους, τα έχεις καλά;"
- "Εννοείται!"
- "Ε, τότε, γιατί δεν ξέρεις τι σου γίνεται;"
- "Εεεεεεμ..."

Αυτή τη συζήτηση είχα τις προάλλες με έναν πολύ καλό φίλο... Όταν είχαμε γνωριστεί, βέβαια, ήταν λίγο διαφορετικά τα πράγματα. Υπήρξε ένα ερωτικό παιχνιδάκι, όμως, δεν προέκυψε κάτι. Δεν έβγαινε... Έτσι, προτιμήσαμε να το κρατήσουμε έτσι όπως έπρεπε - φιλικό - και να φτάσουμε μετά από μήνες να τα λέμε χωρίς κανένα πρόβλημα και να μοιραζόμαστε πράγματα.

Το παθαίνω συχνά τελευταία αυτό...Και εννοώ το να μη νιώθω κάτι ουσιαστικό για τον άλλο. Παίζω λίγο, χαίρομαι και μετά τέλος...Δεν έχω ή δε θέλω να δώσω παραπάνω. Το μπαλόνι του ενθουσιασμού μου ξεφουσκώνει πολύ γρήγορα, πριν ακόμα φουσκώσει καλά-καλά! Πριν μερικές ημέρες, μάλιστα, κάνοντας τσιγάρο με ένα συνάδελφο από την ύλη, μου σύστησε ένα εστιατόριο όπου πήγε με τη γυναίκα του. "Να πας με αυτόν που αγαπάς", μου είπε! Η απάντηση μου δεν ήταν πρωτότυπη, αλλά δεν τυχαίνει να πω συχνά κάτι με τόσο απρόσωπο και ψυχρό τρόπο: "Κανέναν δεν αγαάω". Έτσι, απλά, χωρίς ένταση, χωρίς συναίσθημα ή παράπονο...Απλώς, ως μια πραγματικότητα...

Πριν ενάμιση χρόνο περίπου, τα πράγματα ήταν κάπως πιο "στρωτά" στο μυαλό μου. Στην καρδιά μου δεν το συζητώ... Είχα σκεφτεί και το ενδεχόμενο της οικογένειας κάποια στιγμή. Τα πάντα ρει, θα μου πεις και θα έχεις δίκιο. Ναι, το ξέρω, το έχω αποδεχτεί! Η προσαρμοστικότητα στις καταστάσεις είναι... αρετή!

Και, δε μπορώ να πω, κατά τα άλλα, περνάω πολύ καλά! Καλό κρεβάτι κάνω, ειδικά το τελευταίο τρίμηνο, καλούς φίλους έχω, κανένα παράπονο! Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι το συναισθηματικό κενό και η αδυναμία να το "γεμίσω"! Βέβαια, δε θα μπορούσα καθόλου να αντέξω σε κάτι γλυκανάλατο, του τύπου "ρομαντικές", αλλά ξενέρωτες ουσιαστικά φατσούλες και μωρουδίστικα γλυκόλογα! Χρειάζομαι κάτι πιο σημαντικό,πιο βαθύ, που να καλύπτει όχι μόνο την γυναικεία, αλλά και την ανδρική μου φύση! Μάλλον, όμως, ζητάω πολλά και σύντομα, αν και δεν πτοούμαι... Όλα θα πανε καλύτερα νομίζω... απλώς χρειάζεται χρόνος.

11 Comments:

Blogger drunksoul said...

Τελικά στην πράξη είναι πολύ πιο δύσκολο απότι στη θεωρία. Πολλοί ψάχνουν τα ίδια με σένα,μέσα σε αυτούς και εγώ, αλλά όλοι μένουν στο ψάξιμο. Τι στο διάολο... Δεν τυχαίνει ποτέ να συναντηθούν αυτοί που ψάχνουν το ίδιο? Δεν νομίζω... Πάντως κάτι πάει στραβά. Αυτό είναι σίγουρο...

August 04, 2007 2:30 PM  
Blogger GhostHunter said...

Άστο... μην το πολεμάς.
Θα ρθει μόνο του.
Ούτως ή άλλως ο χρόνος είναι εναντίον σου...

August 05, 2007 1:30 AM  
Blogger vampiria said...

Μεθυσμένο μου, δίκιο έχεις! Τι πράγμα κι αυτό με την θεωρία; Μάλλον πρέπει να γίνει κάποιο club όσων ψάχνουν τα ίδια! Χαχα! Είμαι σίγουρη ότι κανείς δεν θα πήγαινε! Πέρα από την πλάκα πάντως νομίζω ότι και το ίδιο να θέλουν 2 άνθρωποι και να συναντηθούν, θα κρυφτούν πίσω από πρότυπα, πρέπει και την εικόνα που νομίζουν ότι θα γίνει πιο αρεστή!

Τώρα γιατί μου το λες αυτό Κυνηγούλη μου; Ξέρεις κάτι για την ηλικία μου; Χαχαχα! Ο άτιμος ο χρόνος! Τίποτα δεν αφήνει όρθιο!

Σας φιλώ γλυκά και τους δύο!

August 06, 2007 1:56 AM  
Blogger artou said...

όταν το θές δεν έρχεται
όταν το ψάχνεις φεύγει

γι αυτό άστο μονάχο του
ο χρόνος να στο φέρει...


άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου

August 07, 2007 6:35 AM  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Έλα καλέ και σε έχασα. Πάντα αγαπάμε κάποιον, αλλά μέσα στην καθημερινότητα των συναναστροφών και ζώντας δίπλα στις απογοητεύσεις χανόμαστε. Εξάλλου, και το βαθύ θα βρεθεί και το γλυκό θα συνοδεύεται από μία ουσιαστική σχέση. Εξάλλου, είσαι μικρούλα ακόμα.

August 07, 2007 7:57 AM  
Blogger vampiria said...

Artou μου, συμφωνω απόλυτα! Είναι λίγες οι φορές που σκέφτομαι με ανασφάλεια τη ζωή μου ή τις σχέσεις μου! Απλώς είναι κάποιες φορές που... δραπευτεύει από το κελί της η άτιμη και με χαλάει! Άβυσσος δε λες τίποτα!! Καλωσήρθες γλυκιά μου

Δείμε μου, κι εμένα μου έλειψες! Δυστυχώς ή ευτυχώς - ερωτικά τουλάχιστον - δεν αγαπάω κάποιον. Αυτό μππορεί να είναι και θετικό αφού δεν κινδυνεύω να τον χάσω "μέσα στην καθημερινότητα των συναναστροφών". Προσπαθώ όμως να μη χάνω τον εαυτό μου. Αν είναι να'ρθει, θε να'ρθεί ε; Εντάξει δεν θα τρελαθώ,το αποφάσισα! Χαχαχα! Σε ευχαριστώ για το μικρούλα!! Να δεις πως θα'μαι στις 23 Οκτώβρη!Είμαι σίγουρη ότι κάτι θα γράψω για να γκρινιάξω ή να φρικάρω! Χαχα!!! Σε φιλώ καλέ μου

August 08, 2007 1:20 AM  
Blogger kaiser sose said...

Ολα εχουν τον χρονο τους,ειδικα ο ερωτας χτυπαει εκει που δεν το περιμενεις.Εκεινο που εχει σημασια ειναι να απολαμβανεις την καθε σου μερα και την καθε σου στιγμη,με αισιοδοξια και δημιουργικοτητα.Μονο μεσα απο την δικια μας ψυχικη αναταση,μπορουμε να μοιρασουμε και να μοιραστουμε.Να περνας ομορφα και ολα τα καλα θα ρθουν συντομα.Φιλια και ....ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

August 08, 2007 3:52 AM  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Γιατί, τι είναι τότε;

August 08, 2007 1:14 PM  
Blogger artou said...

Προφανώς θα είναι ένα χρόνο μεγαλύτερη.

vampiria:πιο γλυκό είναι το αναπάντεχω το απρόσμενο.Γιατί όταν θα σου ρθει θα σε βρεί τη κατάλληλη στιγμή

(τουλάχιστον εγώ έτσι λέω στον εαυτό μου για να μην απελπίζομαι)

Καλώς σας βρήκα...
φιλιά και πολλές καλησπέρεςςς

August 09, 2007 6:49 AM  
Blogger vampiria said...

Το'πιασε η artou Δείμε μου! Γενέθλια είναι! Και από εκείνα τα... στρογγυλά! Δεν το ψάχνω πάντως καθόλου, βαριέμαι τελείως προς το παρόν! Artou μου ξαναπέστο: "όταν θα 'ρθει θα είναι η κατάλληλη στιγμή"!

August 11, 2007 6:19 AM  
Blogger FuSmOKer said...

Vampiria μην ζορίζεσαι, ό,τι είναι να έρθει θα έρθει.
Ο χρόνος κάνει το κουμάντο σε αυτές τις περιπτώσεις.

Πολλές φορές αυτό που ψάχνουμε είναι δίπλα μας απλά από λάθος επιλογή το προσπερνάμε.

Να είσαι καλά :)

August 23, 2007 4:00 PM  

Post a Comment

<< Home