Monday, May 07, 2007

Mission Completed...

Όπως ο κ.Προυστ απάντησε κάποτε σε αυτές τις ερωτήσεις, μετά από πρόκληση της αγαπητής μου Erisabetsu, θα τις απαντήσω κι εγώ! Ορίστε, λοιπόν!

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Ένα πρωί με τον αγαπημένο μου, καφεδάκι, βιβλιαράκι και θέα σε ένα καταπράσινο δάσος.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η μέρα που θα ακολουθήσει...

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Ένα βράδυ με την The Dagger και τα πιο κουφά αστεία που μας έρχονταν στο μυαλό.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Πείσμα

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Αυτοκαταστροφή

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα λάθη αυτών που αγαπώ...

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Μάλλον με καμία...

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Η οικογένειά μου και ο λατρευτός μου Dracula (!)

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Το τελευταίο ήταν στη Ρόδο, αλλά αγαπώ περισσότερο αυτά που πρόκειται να κάνω.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ντοστογιέφσκι, Κάφκα, Έκο και...και...και...

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Η στιβαρότητα, το χιούμορ και η σοβαρότητα του χαρακτήρα... (ξέρω! έπρεπε να πω μόνο ένα)

12. …και σε μια γυναίκα;
Η ευθύτητα...

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Βάγκνερ

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
"Οι Εβραίοι κάποτε" (Το διάβασα τόσο μικρή που δεν θυμάμαι πια ποιος το έγραψε)

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
"Η αρκούδα" του Ανό

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ο ντα Βίντσι (αλλά και γενικότερα ως εφευρέτης)

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το μαύρο (προφανώς...)

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Η αγάπη που έχω προσφέρει και έχω δεχτεί...

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Gin με τόνικ

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για όσα δεν έκανα... για όσα δεν επέμεινα...

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τη διπροσωπία, το ψέμα, την υποκρισία...

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Η λογοτεχνία

24.Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Οι μισάνοιχτες πόρτες, η μοναξιά

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν δεν θέλω να πληγώσω κάποιον...

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Κανείς και τίποτα δεν πεθαίνει, αν δεν ξεχαστεί...

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Στον ύπνο μου

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Την αλήθεια...

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Αναζήτησης...

Και τώρα μετά από αυτές τις πραγματικά... εμπνευσμένες απαντήσεις (τι λες τώρα!), προκαλώ τους αγαπητούς μου
The Dagger
Zelot
Fusmoker
Tsoula
να... συνεχίσουν με τις δικές τους...

Labels:

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Θα σε περίμενα πιο τολμηρή στις αποκαλύψεις σου!

May 08, 2007 1:55 AM  
Blogger vampiria said...

Δε με βοηθούσαν οι ερωτήσεις ιδιαίτερα νομίζω!Τι θέλεις να μάθεις, καλέ μου? ;-))

May 08, 2007 2:35 AM  
Blogger Zelot said...

Τώρα θες τις πραγματικές απαντήσεις ή τις "κατά κόσμον" απαντήσεις; (χα χα!)
Αν και δεν κολλάει και πολύ στο ύφος του blog μου, σου υπόσχομαι πως το επόμενο post μου θα έχει τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις που ζητάς...
Μόλις διάβασα το τελευταίο σου post στο vampiric και με έχει απορροφήσει.
Σόρρυ, θα επανέλθω... δριμύτερος!!!

May 08, 2007 2:39 AM  
Blogger Zelot said...

Εν τω μεταξύ, έχω διαβάσει αυτό το "ερωτηματολόγιο" σε πολλα blogs! Έχει γίνει κάποιο είδος μόδας ή μου φαίνεται;
Απλά έχω την απορία...

May 08, 2007 2:41 AM  
Blogger vampiria said...

Δεν ξέρω τι γίνεται Zelot μου! Μάλλον νέο ρεύμα! Καλή φάση. Πλάκα είχε πάντως! Θα προτιμούσα τις πραγματικές, γιατί είμαι και... φιλομαθής (όόόόχι περίεργος) άνθρωπος! Ελπίζω να σου άρεσε το post στο vampiric! Είναι λίγο ακραίο μάλλον, αλλά το νόημα είναι πίσω από τις λέξεις...

Φιλιά πολλά

May 08, 2007 10:08 AM  
Blogger Zelot said...

Σε λίγο θα έχεις τις απαντήσεις που χωρίς περιέργεια ζητάς!!!!
Όσο για το post θα το περιεργαστώ λίγο καλύτερα και θα έχεις και την γνώμη μου, που ξέρω πόσο μετράει (:-Ρ)!!!!
Πάντως να ξέρεις πως τίποτα δεν βρίσκω ακραίο. Όπως είπαμε όλα είναι φυσιολογικά...
Φιλιά!

May 08, 2007 1:46 PM  
Blogger Dannossiel said...

eilikrineis apantiseis...ki ego tha tis ithela pio piperates i alitheia einai alla still poli endiaferouses!!!

May 08, 2007 7:45 PM  
Blogger drunksoul said...

Στιβαρότητα;Θέλω να πιστεύω πνευματική, ψυχική και τέτοια...

May 09, 2007 3:50 PM  
Blogger vampiria said...

Τις περιμένω zelot μου! Χωρίς καμία περιέργεια, φυ-σι-κά!! Ακαδημαϊκό(!!) ενδιαφέρον μόνο! Χαχα!

Ευχαριστώ dannossiel μου! Ναι δεν είναι τόσο πιπεράτες! Τώρα όμως που το σκέφτομαι θα μπορούσα να τις έχω απαντήσει λιγο πιο... χιουμοριστικά ίσως!

Φυσικά πνευματική, ψυχική κλπ. Φαντάζεσαι να εννοούσα κανέναν τρίγωνο, με φέτες, μούσκουλα και τέτοια; Μπλιάχ όμως! Μπλιαχ, μπλιαχ, μπλιαχ!!! Χαχαχα

Φιλιά πολλά και καλημέρες

May 10, 2007 1:07 AM  
Blogger GhostHunter said...

Αγαπημένο ποτό τζιν με τόνικ?

Και εγώ νόμιζα κάτι σε πιο κόκκινο...

May 10, 2007 11:27 AM  
Blogger Y. K. said...

με καλυψες κοριτσακι.
σου ειχα κανει προσκληση..αλλα τελικα μαλλον με προλαβες αλλος!

:)

φιλια

May 10, 2007 12:22 PM  
Blogger vampiria said...

Έτσι την πατάνε όλοι φαντασματάκι μου! Χαχα! Πέρασε η εποχή της μαυροδάφνης γιατί με χάλαγε πολύ!

Δεν έχει σημασία Aliciάκι μου! Κι εγώ μετά είδα την πρόσκλησή σου! Αφιερωμένες και σε εσένα λοιπόν!

Φιλιά και στους δύο!
Καλημέρες...

May 11, 2007 11:50 PM  

Post a Comment

<< Home