Saturday, July 28, 2007

Καλοκαιρινό βραδάκι (εναλλακτικό)...

Σάββατο βράδυ, μεσοκαλόκαιρο... Μάλιστα! Συνήθως, ο κόσμος τρέχει σε κάποια παραλία, βραδυνό μπανάκι,παρεούλα ή κάποιο μπαράκι, club κλπ. Η γνωστή τριλογία "παραλία - θάλασσα - μπυρίτσα"! Το φετινό καλοκαίρι ήρθε για να επιβεβαιώσει ακόμα μια φορά το αλλοπρόσαλο του χαρακτήρα μου! Όχι σαν κάτι που με χαλάει, όμως! Απλώς είναι περίεργο... Τα Σαββατόβραδά μου αποτελούνται συνήθως από ξενύχτι, ξύδι, παρέα, sex και τέτοια! Super δηλαδή!

Σάββατο βράδυ κι όμως βαριέμαι αφόρητα! Δεν έχω κέφι ούτε για παραλία, ούτε για κοσμοσυρροή, ούτε τίποτα σχετικό! Φέτος, όλο το καλοκαίρι μου δεν έχει καμία διαφορά από τις άλλες εποχές του χρόνου. Δεν έχω φύγει καθόλου (και δεν προβλέπεται άλλωστε), δεν έχω κάνει καμία βουτιά και μάλλον δεν ψήνομαι και πολύ να κάνω κανένα από τα δύο! Είχα αποφασίσει ότι, φέτος, οι καλοκαιρινοί μήνες θα είναι "φτωχοί" σε εκδρομές, μικρές αποδράσεις ή διακοπές γιατί και οι συνθήκες αλλά και οι προτεραιότητές μου ήταν διαφορετικές! Από την άλλη και ο καύσωνας με ξενέρωσε τόσο πολύ που προτίμησα τα Σάββατα (που ειναι κατάδικά μου) να τα περνάω χαλαρά, πολύ χαλαρά, και να μην τρέχω στους δρόμους μές στη ζέστη μέχρι να φτάσω σε κάποια βρώμικη ή πνιγμένη στον κόσμο παραλία! Κι αυτό -ελλείψει κλιματισμού στο αμάξι - φρίκη θα ήταν! Χειρότερη ίσως!

Σάββατο βράδυ κι ετοιμάζομαι να το περάσω τέλεια! Μπαλκονάκι, δροσούλα, μπυρίτσα, βιβλιαράκι! Είναι το motto μου (για φέτος τουλάχιστον)! Έτσι, για να... "τη βγω" λίγο στη γενική φιλοσοφία του καλοκαιριού! Και να πω ότι και ξεκουράστηκα και ηρέμησα! Και αύριο χαρά και εργασία ξανά! Παίρνω από το χέρι τον Μπουκόφσκι μου και ξεκινάμε...

Labels: ,

3 Comments:

Blogger kaiser sose said...

Εγκρινω και επαυξανω.Ο μυθος του Σαββατοβραδου καλο μου.Εξαλλου καθημερινες συναντας εξω πιο ενδιαφερον ανθρωπους,ακους καλυτερη μουσικη,και δεν υφιστασαι την λεγομενη "σαρδελοποιηση".
Καλα ρε παιδιμου .... Μπουκοφσκι?
Τα φιλια μου.

July 31, 2007 11:05 AM  
Blogger drunksoul said...

Ρε συ αυτές τις μέρες διαβάζω το "Ιστορίες μιας θαμμένης ζωής". Δεν είχα διαβάσει ποτέ και ψήθηκα μόλις διάβασα ένα απόσπασμα από ένα κείμενό του :
"Τελικά, όμως, κατά βάθος, όταν γράφω, το κάνω για τον εαυτό μου. Ποτέ δεν γράφω μέρα. Είναι σαν να τρέχεις γυμνός στην αγορά. Όλοι μπορούν να σε δουν. Τη νύχτα όμως... τότε είναι που χρησιμοποιείς όλα σου τα κόλπα... σκέτη μαγεία."

July 31, 2007 3:17 PM  
Blogger vampiria said...

Kaiser μου, μου έσκασε κι εμένα γιατί δεν είχα διαβάσει ποτέ, όπως στον Drunksoul! Δεν είναι κακός, μόνο κυνικός! Αυτό με τη σαρδελοποίηση ξαναπέστο! Τι φρίκη!!!

Μεθυσμένο κι εγώ πρώτη φορά! Και το απόσπασμά του καταπληκτικό και πολύ αληθινό!

Σας φιλώ γλυκά

August 02, 2007 12:53 AM  

Post a Comment

<< Home