Thursday, June 28, 2007

Πήρε φωτιά το Κορδελιό...

...ή μάλλον καλύτερα ο κώλος μας! Μετά από μέρες που βράζουμε κάτω από τον ήλιο (που μοιάζει λες και ανατέλλει στη Σαχάρα), τώρα ήρθε η ώρα και για να πάθουμε ασφυξία! Αν θέλουν να μας ξεκάνουν, ας το κάνουν μια και έξω καλύτερα! Ήμαρτον! Και μετά σου λέει κάνε παιδιά, κάνε οικογένειες και μαλακίες! Μα δε θα προλάβουμε αγαπητοί μου! Θα ψοφήσουμε πολύ νωρίτερα από αυτό!

Σκηνικό: Ώρα 21:30. Είμαι στο γραφείο. Το τηλεοπτικό έχει απαραίτητα ανοιχτή TV. Ακουμε για τη φωτιά και βγαίνουμε έξω. Κορυφογραμμή κατακόκκινη.

Ώρα 10:40. Σχολάω. Φτάνω στο αυτοκίνητο και διαπιστώνω ότι αν και φρεσκοπλυμένο, έχει πάρει το γκρίζο της μπίχλας. Τι στο διάολο! Ανοίγω υαλοκαθαριστήρες, για να φρίξω με τη διαπίστωση ότι η... μπίχλα αιωρείται! Στάχτη, μαλάκα! Στάχτη!!

Και ερωτώ, αν κάποιος θέλει να ψοφήσει, γιατί δεν πάει να ψοφήσει σε καμιά γωνία μόνος του! Πρέπει να πάρει κι εμάς μαζί; Γιατί δηλαδή να πάμε από έλλειψη οξυγόνου στα καλά καθούμενα; Δε βαρέθηκαν να τα γαμάνε όλα; Πώς θα ζήσεις, βρε άχρηστε, του χρόνου το καλοκαίρι, όταν η θερμοκρασία θα φτάσει τους 60 βαθμούς, αντί για τις πενηντάρες τις φετινές; Και που θα κρυφτείς, ρε... δελφίνι, όταν θα σκάσουν οι πλημμύρες γιατί δε θα έχει μείνει δέντρο όρθιο από τις μαλακίες σου και θα σε πάρει μπροστά το νερό και άντε να ξεμπλέξεις;

Ε ρε, σφαλιάρα που θέλουν μερικοί! Και ύστερα μιλάμε για οικολογική συνείδηση! Μπούρδες, μούφες και παραμύθια της Χαλιμάς! Αυτό που βλέπω είναι ότι το είδος θα εξαφανιστεί πολύ γρήγορα! Και τελικά αν πρόκειται να κάνει τέτοια, ας χαθεί και μια ώρα αρχύτερα, μπας και σωθούν τα άμοιρα τα άλλα ζωάκια! Αν και μεταξύ μας, νομίζω μόνο η κατσαρίδα θα επιζήσει τελικά! Μόνο αυτή θα γλιτώσει από τις κουλαμάρες και την ασυνειδησία μας!

Labels:

11 Comments:

Blogger drunksoul said...

Σε πιάσαν τα οικολογικά σου μου φαίνεται. Γαμώ τις κατσαρίδες γαμώ...

June 28, 2007 3:41 PM  
Blogger Dannossiel said...

let the motherfucker burn!
burn motherfucker burn!

June 28, 2007 4:02 PM  
Blogger kaiser sose said...

Εμενα μου την δινει που χαιρονται οταν σωζουν κανα σπιτι απο την φωτια.Ποια σπιτια ρε γελιοι,τα αυθαιρετα μεσα στο δασος?Αντι να προστατεψετε την ζωη προστατευετε τους ασυνηδειτους.Λυπαμαι που δεν καιγονται οι ιδιοι μαζι με τις γυναικες τους και τα παιδια τους μεσα στα κολοσπιτα τους.Και οταν αγαπητη μου Vamp αυτοκαταστραφουμε σαν ειδος, καποιοι απο μας θα το διασκεδαζουμε.Ο homo sapiens δεν θα λειψει σε κανεναν.Να σαι καλα.

June 28, 2007 5:52 PM  
Blogger vampiria said...

Με πιάσανε μεθυσμένο μου! Έβλεπα τη φωτια από το μπαλκόνι μου και... λουζομουν με την γαμωστάχτη! Θα μας ψοφήσουνε ρε φίλε! Όλους! Σαν τα ποντίκια θα πνιγούμε! Έχουμε μήπως κανένα άλλο δάσος εδώ τριγύρω;

Dannosiel μαζι σου! Αλλά το τραγούδι λέει για την ταράτσα! Το άμοιρο το δασάκι τι φταίει;

Kaiserάκι μου, επιτέλους εμφανίστηκες! Χαχα! Θυμάμαι τη συζήτησή μας! Ναι βρε αυστηρούλη μου σε κανέναν δε θα λείψουμε! Όμως τους ασυνείδητους να βρουν άλλους τρόπους να τους τιμωρήσουν! Οχι να τους κάψουν ζωντανούς!

June 28, 2007 11:43 PM  
Blogger Love and Poison said...

Το βλέπω μπροστά μου το σκηνικό...

Πλημμυρισμένα υπόγεια, αύξηση των ατμοσφαιρικών ρύπων, οι ίδιοι και οι ίδιοι στα παράθυρα, όλοι κατηγορούν το κράτος, όλοι φταίνε...

Και στο τέλος τι? Βίλες στο βουνό και όλα καλά...Μα δεν βαρεθήκατε?

June 29, 2007 3:21 AM  
Blogger GhostHunter said...

Τα ίδια και τα ίδια...
Απογοήτευση...

Ξέρεις, πλέον δεν με αγγίζει τίποτα...
Απλώς παρατηρώ.

Έτσι θα γίνουμε όλοι, αναίσθητοι.

July 02, 2007 1:56 PM  
Blogger Balidor said...

Αν και δεν πρεπει να γινομαι αναισθητοι ...

πρέπει να γίνε ικάτι,
αλλα όλοι μονάχα μιλάμε !

July 04, 2007 12:17 PM  
Blogger vampiria said...

Αγαπητοί μου Love&Poison, Ghost Hunter, Balidor, πόσο δίκιο έχετε!Από τη μια πλευρά λες "γάμησέ τα όλα" αφού τίποτα δεν πρόκειται να γίνει σωστά". Όλοι σαν τα ποντίκια θα πνιγούμε από πλημμύρες, μολυσμένη ατμόσφαιρα κλπ. Όμως, ρε γμτ, παίρνουμε σήμα κινδύνου από παντού! Αλλά οι περισσότεροι είναι κουφοι, δεν ακούν τίποτα & ζούνε μέσα στη "μικρή" ζωούλα τους! Είναι να μη γίνουμε αναίσθητοι, όταν, όσο και να φωνάξουμε θα πέσουμεσε τοίχο;

Σας φιλώ γλυκά όλους!

July 05, 2007 12:23 AM  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Η οικολογική συνείδηση είναι η πολυτέλεια εκείνων που ξεπέρασαν τον εαυτό τους και δεν αναζητούν τη λύτρωσή τους μέσα από την επίδειξη και τον ελιτισμό του οικονομικού κέρδους.

July 05, 2007 6:46 AM  
Blogger vampiria said...

Δείμε μου δεν έχω ξεπεράσει ούτε φόβους, ούτε αδυναμίες, πόσο μάλλον τον εαυτό μου ολόκληρο! Όμως σίγουρα έχω ξεπεράσει την επίδειξιομανία. Λύτρωση δεν ξέρω αν και που θα βρω, αλλά θα με παρηγορούσε κάπως αν ήξερα ότι δε θα ψοφήσω από καρκίνους, καρδιές, έλλειψη οξυγόνου και όλα αυτά τα... απαιτητικά! Σε φιλώ

July 05, 2007 11:56 AM  
Blogger uncle said...

Πολύ progressive το Burning Cross για το Κορδελιό!!!

September 03, 2007 3:20 PM  

Post a Comment

<< Home