Thursday, June 07, 2007

Ανανέωση τώρα!

Δεν είναι τέλειο να ξυπνάς ένα πρωί και να βλέπεις τη ζωή σου με άλλο μάτι; Όχι τόσο μπουρδέλο όσο νόμιζες; Εκεί που είσαι ακόμα στο κρεβάτι και χουζουρεύεις ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι έκανες άλλο ένα βήμα, μπορεί το σημαντικότερο για να πετύχεις το στόχο σου, και πετιέσαι από τα στρώματα με τρελό ενθουσιασμό! Εκτός αυτού, οι συνθήκες είναι όλες υπέρ σου και η τράπουλα σε ευνοεί πολύ!

Λοιπόν, τον τελευταίο καιρό ήμουν σε μια κρίση αλλαγής! Όλα ήθελα να τα κάνω και όλα να τα αλλάξω. Να μεταμορφωθώ σε έναν άλλο άνθρωπο. Να ξεχάσω, να γυρίσω πίσω το χρόνο, να κοιμηθώ εδώ και να ξυπνησώ σε έναν άλλο, ωραιότερο και λιγότερο προβληματικό κόσμο... Έκανα ότι μπορούσα για να νιώσω μια "αλλαγή": Με γκομενάκια super έπαιξα (αν και αυτό λέω να μην το παρατήσω γιατί μια χαρά περνάω), tattoo έκανα (γαμάτο), έκοψα και τα μαλλιά μου, όπως δεν το είχα ξανακάνει (επίσης τέλειο)! Όλα με έφτιαξαν πολύ, δε λέω!

Διαπίστωσα, όμως, 1ον ότι ονειρεύομαι στον ξύπνιο μου και 2ον και σημαντικότερο, ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα το είχα με τον εαυτό μου, όχι με τον κόσμο (όσο προβληματικός και αν είναι)! Το θέμα μου ήταν το επαγγελματικό, με ευκαιριακές δουλειές για την... απόκτηση εμπειρίας (ευτύχως κάτι κέρδισα και μπόρεσα να κινηθώ πιο άνετα), αλλά μου προκαλούσε μεγάλο άγχος! Και όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν ότι όταν αγχώνομαι... τρελαίνομαι και μπλοκάρω τραγικά.

Μετά την καταιγίδα, όμως, η ηρεμία. Όχι η ξενέρωτη, η ενοχλητική που μοιάζει με απραξία και αδράνεια! Μετά από πολύ ψάξιμο, πολύ τρέξιμο και δύο χρόνια αναζήτησης κάνω κάτι που με ικανοποιεί. Επιτέλους! Είμαι στη σπίντα και γουστάρω! Επίσης, γουστάρω το αίσθημα της δικαίωσης που είχα χρόνια να το νιώσω! Ότι, δηλαδή, χαλάλι όλα! Γιατί τα κατάφερα... τρύπωσα!! Και όπως έλεγε ο Βουτσάς σε μια ταινία "άμα τρουπώσω, τρούπωσα...". Και διαπίστωσα ότι παρά τα ωράρια (που τελικά δεν είναι τόσο τραγικά), παρά την πίεση (που επίσης δεν είναι τρελή), αυτό ήθελα. Και αυτό έγινε η μεγαλύτερη πηγή ηρεμίας μου!

Τώρα λοιπόν άλλαξαν τα δεδομένα... Είμαι καλά (ειλικρινά, πολύ καλύτερα από όσο ήμουν). Έχω να ασχοληθώ και να καταξιωθώ σε δύο πολύ αξιόλογα αντικείμενα, να φροντίσω τον εαυτό μου ουσιαστικά, ως προσωπικότητα, και τους δικούς μου, οικογένεια, φίλους, γκόμενους! Εξακολουθώ πάντα να είμαι λίγο αλλού, λίγο αλλοπρόσαλη (Tsoulaki μου, ακόμα παραμιλάω! Θυμάσαι;), αλλά είμαι super! Και θα προσπαθήσω να είμαι για πολύ καιρό ακόμα!


Labels:

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Αληθεια;; Θελω κι εγω. ΗΔηδ παω γιακαποιες αλλαγες. Μενει η κυριοτερη.Της δουλειας. Σε ζηλευω!!!Και καταλαβαινω τι περασες. ΕΠομένως, κατσε αναπαυτικα τωρα και απολαυσε το οκ???

June 08, 2007 2:17 AM  
Blogger πνευμα said...

Αξίζει όντως να το απολάυσεις και να δρέψεις τους καρπούς των κόπων σου.

Πολύ χάρηκα.

Καλησπέρα

June 08, 2007 7:13 AM  
Blogger drunksoul said...

Συγχαρητήρια λοιπόν.Μου φαίνεται οτι είναι περίοδος αλλαγών γενικά...

June 08, 2007 11:04 AM  
Blogger the dagger said...

Ε, λοιπόν, σου άξιζε να νιώσεις καλύτερα! Και σου αξίζει, όσο πολλά άλλα, my dear vampiria!!!! Και τα πράγματα θα είναι όλο και καλύτερα, θα το δεις... Οι τρικυμίες έρχονται και παρέρχονται, αλλά ποτέ δε μένουν για πολύ. Ξέρεις, πάντως, για ό,τι χρειαστείς... Κέρβερος!

June 08, 2007 4:56 PM  
Blogger vampiria said...

Ψιθυράκι μου, καλωσήρθες! Αυτό που κατάλαβα είναι ότι θέλει πείσμα! Και δοκιμές, επίσης,γιατί μπορεί κάτι να φαίνεται καλό στην αρχή, αλλά να μη σου ταιριάζει τελικά! Δεν τρέχει τίποτα, φτου κι απ' την αρχή μέχρι να το πετύχεις!Από αυτά που είπες δεν σε φοβάμαι! Απλώς, κάνε υπομονή και μην ησυχάζεις σε τίποτα! Όλα θα γίνουν!
Όσο για μένα, εντάξει, θα το απολαύσω, αλλά λίγο! Θα δώσω πιο μεγάλη σημασία στο να μην παρασυρθώ από τη χαρά, αλλά να αξιοποιήσω πλήρως την ευκαιρία! Χαχα! The easy days are over!!!

Μεθυσμένο μου, αυτή τη φάση με τις αλλαγές φαίνεται ότι την περνάω πολύ τελευταία! Χμμμ...Μπορεί να είναι και καλό! Απολογισμός; Μέσα σε τρεις μήνες άλλαξαν: 3 γκόμενοι και 2 δουλειές! Να το κοιτάξω λες;

Αγαπητό μου στιλέτο, είσαι πολύ γλυκό! Ευχαριστώ! Μην ξεχνιέσαι όμως! Κι εγώ... βράχος! Πάντα...

Πολλά φιλιά και καλημέρες σε όλους!

June 10, 2007 2:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Χαίρομαι για σένα, αλήθεια :)

June 11, 2007 3:40 AM  
Blogger Zelot said...

Ίσως το μοναδικό post που παρόλο δεν "κολλάει" με το όλο ύφος, θα ήθελα να δω...
Εύχομαι όντως να διατηρηθεί αυτή η ευτυχία!

(maybe sometimes, it's worth the waiting. Time will call your name just only the right time to do...)

June 11, 2007 4:49 AM  
Blogger vampiria said...

Σεξπυρ μου σε ευχαριστώ πολύ! Αλήθεια! :))

Μακάρι Zelot μου! Αλλά δε θα το βάλω κάτω anyway! Once a fighter...

Φιλιά πολλά και καλησπέρες

June 11, 2007 12:23 PM  

Post a Comment

<< Home