Wednesday, June 13, 2007

Μια περιπέτεια...

Ας ζήσουμε μια περιπέτεια... Μια εμπειρία δυνατή που θα μείνει ανεξίτηλη στη μνήμη μας. Πώς ορίζεται όμως μια περιπέτεια και πότε καταλαβαίνεις ότι την ζεις; Ή ότι την έζησες; Πρέπει να σβήσουν οι ομορφιές της; Πρέπει να σε σημαδέψει αμετάκλητα;

Ας ζήσουμε μια περιπέτεια ζωής... Πώς; Ποια θα μπορούσε να είναι; Ένα ταξίδι στο άγνωστο ολομόναχος χωρίς καμιά βοήθεια; Έρμαιο του αβέβαιου σε έναν τόπο άγνωστο; Όταν πρωτόγνωροι κίνδυνοι μπορούν να θέσουν ακόμα και τη ζωή σου σε κίνδυνο; Όταν χαθείς σε έναν τόπο ξένο χωρίς γνωστούς, χωρίς υποστήριξη; Μόνος με τα στοιχεία της φύσης και τον εαυτό σου "ακάλυπτο" και βασισμένο στις δικές του δυνάμεις;

Ας ζήσουμε μια περιπέτεια... Μήπως ένας έρωτας τρικυμία; Ακραίες καταστάσεις σε ακραίο φόντο; Μήπως αυτό είναι μια ακόμη περιπέτεια; Όπου τα συναισθήματα ξεπηδούν πιο ισχυρά και από την καταιγίδα, πιο καυτά και από τον κεραυνό; Όταν ο πόθος και τα πάθη, η πιο βαθιά και σκοτεινή επιθυμία της κατάκτησης κυριαρχούν τη λογική;

Ή μήπως το μίσος; Ίσως αυτό να σε μεταφέρει στην ισχυρότερη περιπέτεια που έχεις ζήσει... Όταν η δύναμη της εκδίκησης σε φέρνει στα όριά σου; Στα όρια της ανθρωπιάς, της λογικής, ίσως και πέρα από αυτά; Όταν μέρα-νύχτα καίγεσαι να βρεις την πιο σκληρή τιμωρία, το πιο ισχυρό πλήγμα για αυτόν που σε πλήγωσε; Όταν η σκέψη μένει κολλημένη σε αυτό, το τραγικό, το άκαρδο "καθήκον" να προκαλέσεις πόνο, να δεις το αντικείμενο της οργής σου να ματώνει, να υποφέρει;

Ας ζήσουμε μια περιπέτεια, απερίγραπτη... Με ομορφιά ή ασχήμια, που θα χαρακώσει της ψυχής τα αποκαΐδια. Πότε θα αντιληφθούμε την υπόστασή της; Μήπως αν ξεκινήσουμε με την περιπέτεια στο μυαλό, μπορεί να μην τη ζήσουμε ποτέ; Μπορεί να την διανύουμε, αλλά να την ψάχνουμε ακόμη; Μήπως οι περιπέτειες γίνονται αντιληπτές, αφού τελειώσουν;

16 Comments:

Blogger the dagger said...

Ακριβή μου vampiria, τις έχεις τις απαντήσεις, ήδη... Περιπέτειες μπορούν να είναι όλα αυτά που είπες. Περιπέτεια υγείας, ερωτική περιπέτεια, "περιπέτειες στη δουλειά", ακόμα και κάτι μικρό, το οποίο μπορεί να σου τύχει στο δρόμο, όλα αυτά, και πολλά άλλα. Ταπεινή μου γνώμη, δε μπορεί κανείς να δώσει ορισμό στην περιπέτεια! Ούτε και να την καταλάβει απ' την αρχή, μάλλον στο τέλος τ΄αντιλαμβάνεται αυτά, όταν βλέπει τη γεύση που του/της έχει αφήσει μια εμπειρία, και τί γεύση είναι αυτή...

June 13, 2007 7:39 AM  
Blogger Dannossiel said...

kales oi peripeteies oso exoume to kouragio akomi...den thelo na sumvivasto apo tora me kati galinio kai iremo...
kamia fora niotho omos oti idi exo spasei arketes fores kai nisafi pia...den xero...

June 13, 2007 6:05 PM  
Blogger drunksoul said...

Εγώ θα συμφωνήσω με την dagger οτι μάλλον όταν τελειώσει κάτι αντιλαμβάνεσαι πόσο δυνατό ήταν.

June 14, 2007 4:26 AM  
Blogger the dagger said...

Καλή μου dannossiel, ώρες ώρες είναι αναπόφευκτη η κούραση, κι εσύ τη νιώθεις, κι εγώ και όλοι. Αν, όμως, τελείωναν οι περιπέτειες, η ζωή θα ήταν μια τεράστια ευθεία, κι αυτό θα ήταν απίστευτα βαρετό! Η μόνη "περιπέτεια" την οποία δεν θα ήθελα να ξαναζήσω, είναι ο θάνατος κοντά μου, αλλά, ειδικά αυτό, είναι αναπόφευκτο. Η κούραση από όλα τ' άλλα ξεπερνιέται...

June 14, 2007 5:26 AM  
Blogger Balidor said...

Εγώ, όμως, φοβάμαι.
όσο μεγαλώνουμε δεν αντέχουμε τις "κακουχίες" κατα την διάρκεια αυτών ή ακόμη χειρότερα και την πρόκληση για μια (ακόμη) περιπέτεια !

Μια περιπέτεια είναι ΄να καλό "κρεββάτι" ακόμα και μια συναυλία (των Moonspell,χεχε). περιπέτεια είναι ένα κάμπινγκ με φίλους αλλα και ένα μεθύσι.

Αυτές είναι για μένα αγαπημένες περιπέτειες.

June 14, 2007 9:10 AM  
Blogger the dagger said...

Ρε, ναι! Αυτές είναι για όλους αγαπημένες περιπέτειες, αλλά δεν είναι οι μόνες. Στις άλλες μαθαίνει, κανείς, τα όριά του, στις άλλες εξελίσσεται. Κι αν είναι τυχερός, τα όριά του δεν θα τα μάθει ποτέ...

June 14, 2007 12:16 PM  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Πολύ καλό κείμενο. Τα σέβη μου.

June 15, 2007 4:09 AM  
Blogger GhostHunter said...

Κάθε μέρα μια περιπέτεια...

Απλώς άλλες διαγράφονται και άλλες καταγράφονται...

Δυνατό. Το λάτρεψα.

Φιλιά

June 16, 2007 3:44 AM  
Blogger Love and Poison said...

Περιπέτεια για μένα είναι οτιδήποτε διαφορετικό από την ισορροπία, την μετριότητα & την στασιμότητα.

Κάθε τι που γίνεται με πάθος. Που φτάνει στα άκρα. Που από κρύο γίνεται ζεστό & ξανά κρύο. Να σε κρατάει. Να σε ρουφάει. Και μετά να σε γλυκαίνει. Να σε φέρνει σε οργασμό. Να νιώθεις αγάπη & να παίρνεις δηλητήριο. Να γεύεσαι δηλητήριο & να ξεκινά μια αγάπη...

Σεμνά αλλά όχι ταπεινά
Love & Poison xx

June 16, 2007 6:05 AM  
Blogger veloz said...

dystyxws merikes den ginontai antiliptes oute afou teleiwsoun..
oi peripeteies oi monadikes kai oi megales stin pragmatikotita einai oi mikres kai kathimerines. Kai aksizoun perissotero apo oles..

June 16, 2007 2:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μια περιπέτεια, μία για κάθε μέρα.

Την καλησπέρα μου, έπιασα καινούργιο σπίτι αλλά χωρίς ποιηματάκια.

June 19, 2007 6:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

όταν την ζεις δεν το καταλαβαίνεις μόνο, το αισθάνεσαι σε όλο σου το κορμί.

June 22, 2007 6:18 AM  
Blogger vampiria said...

Λοιπόν, αγαπητοί μου όλοι, έχω μια εξομολόγηση! Προβλημάτίστηκα με το θέμα πειπέτεια λόγω μιας ταινίας που είδα στην TV λίγες μέρες πριν. Όπου ο τύπος χάνεται σε μια παραλία μαζί με άλλους οι οποίοι έφτιαξαν εκεί ένα κοινόβιο. Η εξέλιξη έδειξε ότι μαλλον τους "τρέλανε" κάπως αυτό το πράγμα! Όσο για μένα πολλές φορές σκέφτομαι να κάνω κάτι παράτολμο, κάτι τελείως μοναδικό και έξω από τα όρια, αλλά δεν έχω βρει ακόμα τι θα μπορούσε να είναι αυτό (φαντάσου κολλήματα που τρώει ο κόσμος)!!!

Αγαπημένο μου στιλέτο, θα προτιμούσα κάτι που τουλάχιστον θα ξεκινάει ευχάριστα. Ακόμα και αν δεν ξέρω την έκβαση (οπότε αποκλείονται οι ειδικά οι περιπέτειες υγείας! Στις ερωτικές περιπέτειες είμαι πάντα μέσα! ΕΙδικά τώρα που είμαι και σε φάση... παιχνιδίσματος!! Χαχα

Καλή μου dannosiel, όσδο αντέχεις ζήσε κάθε περιπέτεια! Τα μούτρα τα έχουμε και για να τα σπάμε τελικα! Αν δεν είχες και άσχημα πράγματα να θυμάσαι μπορεί να ήταν ακόμη και "βαρετές" οι αναμνήσεις σου ή μπορεί να μην είχες ζήσει αληθινά τελικά! Σίγουρα όμως δεν θα ηξερες τις δυνάμεις σου!

Μεθυσμένο μου κι εγώ συμωνω μαζί σας!

Balidor καλωσήρθες! Περιγράφεις πολύ ωραίες περιπέτειες! Κρεβάτι, camping, συναυλίες (Moonspell ναι! Και Cradle of Filth! χαχα)! Μη φοβάσαι! Κάθε περιπέτεια είναι ανεπανάληπτη και εσύ "ζωντανός" που θέλεις να τη ζήσεις μέχρι τέλους!!

Δείμε μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Φαντασμά μου, καλύτερα να καταγράφονται όλα ή τα περισσότερα τουλάχιστον! Έτσι, γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή ποιος είσαι: από που ξεκίνησες και που/πως έχεις φτάσει (είτε μας αρέσει είτε όχι, αυτές οι μκρές/μεγάλες περιπέτειες μας διαμορφώνουν)! Σε ευχαριστώ πολύ!

Είπες μαγικές λέξεις, αγαπητό μου δηλητήριο! Περιπέτεια: "Κάθε τι που γίνεται με πάθος.Σε ρουφάει. Και μετά σε γλυκαίνει.Σε φέρνει σε οργασμό." My thoughts exactly!! Χωρίς αυτά πώς θα ήταν η ζωή μας; Όσο το σκέφτομαι τρομάζω και ξενερώνω!

Veloz μου, ποτέ δε θα μείωνα τη σημασία των μικρών μας καθημερινών στιγμών και καταστάσεων! Έχεις απόλυτο δίκιο!

Αίολέ μου και παραπάνω από μία! Χαχα! Αν είναι...πληθωρικός ο άνθρωπος! Πήγε καλά η μετακόμιση; Θα σε επισκεφτώ σύντομα!

ΣεξΠυρ μου, ναι! Κάθε κύτταρο σου αναδίνει αυτό το υπέροχο/άθλιο (ότι και να είναι) που νιώθεις και ζεις!

Καλημέρες καλοί μου...Σας φιλώ πολύ όλους

June 25, 2007 1:51 AM  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Πού είσαι καλέ και χάθηκες;

June 27, 2007 2:15 AM  
Blogger Love and Poison said...

@ vampiria
Είπες μαγικές λέξεις, αγαπητό μου δηλητήριο! Περιπέτεια: "Κάθε τι που γίνεται με πάθος.Σε ρουφάει. Και μετά σε γλυκαίνει.Σε φέρνει σε οργασμό." My thoughts exactly!! Χωρίς αυτά πώς θα ήταν η ζωή μας; Όσο το σκέφτομαι τρομάζω και ξενερώνω!

Δε θα ήταν ζωή τότε..Μια ευθεία γραμμή και ένα ατέρμονο "μπιπ" σαν κάποιος που πέθανε στην εντατική...Πόσο βαρετό αλήθεια ε?

υ.γ. Μια διόρθωση dear vampiria...δεν είμαι "LoveLikePoison" ούτε "αγαπημένο δηλητήριο"...Είμαι αγάπη και δηλητήριο, 2 σε 1 ;)))

June 28, 2007 1:31 PM  
Blogger vampiria said...

Αγαπητέ μου Δείμο, νέα δουλειά! Αυτή είναι η αιτία! Τρελή δουλειά + τρελά ωράρια = μηδέν ελεύθερος χρόνος! Πακέτο! Μη νομίζεις όμως ότι με ξεφορτωθήκατε!! Χα-Χα-Χα (σατανικός τόνος)
Φιλιά πολλά

Θα συμφωνήσω πάλι, Αγάπη και Δηλητήριο! Είναι πολύ μικρή η ζωη για να την...βγάλουμε από την πρίζα! Θα τη ζήσουμε μέχρι την τελευταία σταγόνα!!

Όσο για το όνομά σου, συγνώμη για το λάθος! Honest one! Αλλά τόσο εύκολα δηλητηριάζεσαι (=απορροφάσαι) από μια αγάπη, που μπορεί αν γίνει το πιο γλυκό δηλητήριο! Το σημείωσα πάντως!!
;-))) Φιλί baby

June 28, 2007 2:27 PM  

Post a Comment

<< Home