Wednesday, April 11, 2007

Ένα δάκρυ σε ένα γέλιο...

Άδεια η σκηνή, γεμάτη η κερκίδα... Γέλια παντού, φωνές γυναικείες, αντρικές. Παιδιά φωνάζουν. Αμέτρητα δάχτυλα δείχνουν άσπλαχνα τη δύστυχη μορφή. Κόσμος γύρω του παντού περιμένει κάτι, περιμένει όλο και περισσότερα, απαιτεί, κραυγάζει. "Κουνήσου παλιάτσε" φωνάζουν,"κάνε μας να γελάσουμε".
Και η μορφή, αδύναμη μέσα στη μοναξιά της, στέκεται εκεί, χωρίς διέξοδο. Υποκλίνεται αρχικά και τους κοιτάζει - όλο εκείνο το αλαλάζον πλήθος - με μια κρυφή ελπίδα. "Λυπηθείτε με", περνά η σκέψη σαν λεπίδι από το μυαλό του.

"Κουνήσου παλιάτσε", ήρθε πάλι η βουή στα αυτιά του, σαν βογγητό, όμως, τώρα, σαν γιουχάισμα. Αλάτι και οινόπνευμα μαζί πάνω στις πληγές του, οι φωνές τους. Δυνάμωναν και έσκιζαν τον αέρα. "Τι ωφελεί ένας παλιάτσος, αν δεν γελάμε";

Μόνος στη σκηνή ένας παλιάτσος, ακίνητος, νωθρός. Τι ωφελεί... Έσκυψε το κεφάλι με απογοήτευση. Κανείς δεν παρατήρησε τη θλίψη, το δάκρυ που έσταξε από τα μάτια του. Κανείς δεν ασχολήθηκε... Μόνος, λουσμένος από τα φώτα της σκηνής, συνέχισε το νούμερό του, γελαστός αλλά θλιμμένος.
"Κουνήσου παλιάτσε", έλεγε στον εαυτό του...
{Μετά από tagging του Drunksoul έγραψα αυτή την ιστορία}
Αν θέλουν οι αγαπητοί μου
Fusmoker
Oνειρογητευτής
Striptease
Tsoula
Alicia
Zelot
LostInShatteredHeavens
TheDagger
αλλά και όποιος άλλος διάβασε -και ευχαριστήθηκε- αυτό το post,ας γράψει τη δική του με τις λέξεις: ομορφιά, άρωμα, ίχνος, βήμα, αποστατώ

Labels:

25 Comments:

Blogger πνευμα said...

Αν μας αντέξει το σκοινί θα φανεί στο χειροκρότημα όμως...

Την καλησπέρα μου και Χρόνια πολλά

April 11, 2007 4:39 AM  
Blogger vampiria said...

Πολλά προκαταβολικά χειροκροτήματα λοιπόν, καλό μου πνεύμα! Φιλιά

April 11, 2007 6:59 AM  
Blogger FuSmOKer said...

Η ιστορία σου μου αρέσει πάρα πολύ.
Δεν μπορώ να πω ότι είναι μελαγχολική.
Αλλά είναι σκληρή. Ωμή.
Και γι' αυτό είναι και 'αληθινή'. Έστω και σε εισαγωγικά.
Είναι ο ένας λόγος που μου άρεσε πολύ.

Με το που την διάβασα την ένιωσα αμέσως και κάπου ανατρίχιασα. Με κόλλησε αρκετά γιατί σαν να την έχω ζήσει αυτή την στιγμή.

Συνειρμοί πολλοί περνούν απ' το μυαλό μου τα τελευταία 15 λεπτά και έχει κολλήσει με ένα θλιβερό περιστατικό το οποίο πάω να ποστάρω εν συντομία τώρα.

Thanx για την πάσα.
Θα αναλάβω τις ευθύνες μου :)

Φιλιά

April 11, 2007 9:56 AM  
Blogger vampiria said...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, fusmoker μου! Ήταν κάτι που βγήκε αυθόρμητα σήμερα το πρωί, αλλά το ένιωθα τόσο αληθινό! Περιμένω με αγωνία!

Φιλιά και καλησπέρες...

April 11, 2007 2:31 PM  
Blogger kaiser sose said...

Μες στον κοσμο τριγυρνω,το γελιο μου χαριζω,μα την θλιψη σαν κειμηλιο ιερο, μες στην ψυχη κραταω.Μοναχα... ενα δακρυ το πιο ακριβο διαμαντι,το μασκαρεμενο προσωπο αφηνω να δροσισει. Πολυ ωραιο post vampiria,να'σαι καλα.Την καλησπερα μου.

April 11, 2007 5:13 PM  
Blogger vampiria said...

Τι τέλειο comment, αγαπητέ Kaiser! Ναι, ένα δάκρυ, μπορεί να είναι τόσο πολύτιμο όσο ένα διαμάντι... Εξαρτάται, όμως, ποιος θα το παρατηρήσει και ποιος θα το εκτιμήσει κυρίως...

PS. Προτείνω να επισκεφτείς και το αγαπητό μου νεοφερμένο στιλέτο για να του κάνεις έκπληξη! ;-))

Φιλιά και καλημέρες...

April 12, 2007 1:27 AM  
Blogger Κατουρημένη ποδιά said...

παίξε παλιάτσο, τα τραγούδια σου τελειώνουν..

April 12, 2007 2:38 AM  
Blogger Paolo said...

Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ της ψυχής απ' τα φτηνά ΙΧΝΗ της λογικής, είναι το πρώτο ΒΗΜΑ, για να δεις την ΟΜΟΡΦΙΑ του παραλόγου και να μυρίσεις το ΑΡΩΜΑ της ελευθερίας.
Φιλιά VAM!

April 12, 2007 2:47 AM  
Blogger GhostHunter said...

Αν και καταθλίβην μου άρεσε πολύ.

Φιλιά Vampiria

April 12, 2007 5:11 AM  
Blogger Oneiroghteuths said...

Κάποτε μου είπαν «θα πήξει το δάκρυ, θα γίνει νησί...» Ακόμα πήζει εκείνο το δάκρυ...
Ζητώ συγνώμη vampiria αλλά η ιστορία μου με τις λέξεις γράφτηκε στο χαρτί, δεν έχω κουράγιο να την «ανεβάσω», βράχηκε και το χαρτί βλέπεις... Σε ευχαριστώ για την πάσα, σε ευχαριστώ για τις χαμένες αναμνήσεις μου...

April 12, 2007 8:17 AM  
Blogger vampiria said...

@κατουρημένη ποδιά:
...και τι μένει μετά; Όταν τα φώτα σβήσουν; Μόνος ο παλιάτσος στη σκηνή...

@paolo:
Συμφωνώ! Γιατί έξω από ένα σώμα δέσμιο παθών, προτύπων, πρέπει, η ψυχή μπορεί να πετάξει, να απογειωθεί ανάλαφρη και ελεύθερη!

Φιλιά Paolo! Thanx

@GhostHunter:
Ακόμα και η θλίψη, φαντασματάκι, είναι μέρος της ζωής μας! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε! Ελπίζω να δω και τη δική σου... ;-))

Φιλιά...

@Ονειρογητευτής:
Γητευτή μου,δεν πειράζει! Και μόνο που το λες είναι σαν να την έχεις ήδη γράψει...Οι αναμνήσεις (όσο και αν πονάνε μερικές φορές) είναι από τα σημαντικότερα δώρα που μας έχει κάνει η ζωή! Ελπίζω το δάκρυ να πήξει τελείως και να μείνει μια μικρή στάλα πηλού στην ψυχή σου...

Σε φιλώ...

April 12, 2007 9:40 AM  
Blogger Giannis Michalopoulos said...

Σε ευχαριστώ για το tagging καλή μου Vampiria! Η ιστορία σου ήταν εξαιρετική. Θα γράψω και θα ανεβάσω κάτι απόψε!

April 12, 2007 2:35 PM  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Ενώ το κειμενάκι σου μου άρεσε πάρα πολύ, δεν πρόκειται να κάνω κάτι τέτοιο (όχι μόνο επειδή απαιτέι συγγραφικές ικανότητες, αλλά και επειδή πια νομίζω ότι ξέφτισε η όλη προσπάθεια και το αστείο).

April 12, 2007 10:24 PM  
Blogger vampiria said...

@SomeoneLost...
Σε ευχαριστώ καλέ μου για τα καλά σου λόγια! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε! Την περιμένω με ανυπομονησία!

@Δείμος
Δείμε μου, μου αρκεί που σου άρεσε! Όσο για τις συγγραφικές σου ικανότητες είμαι σίγουρη ότι διαθέτεις, απλά είσαι μετριόφρων!
:-))
Όσο για την γενικότερη προσπάθεια, είμαι σχετικά... φρέσκια στο παιχνίδι, οπότε το απολαμβάνω ακόμα! Χαχα

Φιλιά και καλημέρες και στους δύο...

April 13, 2007 12:34 AM  
Blogger Y. K. said...

βαμπιρακι μου, ευχαριστω για την προσκληση:)
θελω να σε προσθεσω στα freaks αλλα δε βρισκω mail σου πουθενα!

April 13, 2007 1:54 AM  
Blogger Y. K. said...

ομορφη η ιστορια σου..
αυτο με τους παλιατσους το ειχα ανακαλυψει μονη μου απο πολυ μικρη..μου εκανε εντυπωση το τεραστιο χαμογελο τους και μετα που παρατηρουσα τα ματια τους εβλεπα τοση θλιψη.
ξαναλεω, πολυ ομορφη ιστορια

φιλια

April 13, 2007 2:11 AM  
Blogger Zelot said...

Είναι ο κόσμος των φώτων και ο κόσμος πίσω απ'τη σκηνή. Συνυπάρχουν άρρηκτα συνδεδεμένοι.Είναι ο πραγματικός κόσμος. Το χαμόγελο που κρύβει τη θλίψη που μόνο τα μάτια μαρτυρούν...
Αποστασία δεν είναι να αφήσεις το χαμόγελο, αλλά και ούτε τη θλίψη. Αποστασία είναι να αφήσεις τα "θέλω" του κοινού και να δημιουργήσεις πάνω στη σκηνή μόνος σου!Να ακολουθήσεις τα ίχνη του πραγματικού σου εαυτού για να είσαι αληθινός.
Τότε, το άρωμα της ζωής θα διαχέεται παντού, σε κάθε σου βήμα!
Φιλιά :)

April 13, 2007 3:15 AM  
Blogger maria λεμονατη! said...

μου αρεσει πολυ το κειμενο σου vampiria και πηρα την back door πασα σου. ραντεβου...

April 13, 2007 1:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μου θυμιζει λιγο την παρτη μου.Εχω αναβαλει το ιερο καθηκον να κανω την παρεα να γελαει.Το πως ειμαι ομως οταν ειμαι μονος με μονη παρεα την μουσικη ειναι μια αλλη ιστορια...

April 13, 2007 2:32 PM  
Blogger drunksoul said...

Επέστρεψα και μου άρεσε πολύ η ιστορία σου.Η θλίψη είναι ένα πολύ μοναχικό συναίσθημα σε αντίθεση με την χαρά.Ίσως και αυτό να είναι το μεγαλείο της.Μόνο εσύ τη νιώθεις μέχρι τέλους.Είναι μόνο δική σου.

April 13, 2007 4:52 PM  
Blogger vampiria said...

Alicia μου, το mail μου είναι duskandher_embrace@yahoo.gr! Πολλά μπορούν να κρύβονται πίσω από ένα τεράστιο χαμόγελο, τα μάτια όμως είναι αυτά που λένε την αλήθεια! Φιλάκια μικρή μου...

Τι όμορφο comment zelot μου! Με κάλυψες απόλυτα...Οι άνθρωποι έχουμε τη δυνατότητα να μπλέκουμε και να ξεμπλέκουμε τον εαυτό μας από τα χειρότερα, αρκεί να μην αφήνουμε κανένα να μας καθοδηγεί! Φιλιά baby

Ραντεβού,Μαράκι! Σε περιμένω... Καλωσήρθες! Φιλιά

Fingo μου, όλοι κάνουμε το καραγκιοζάκι πάρα πολλές φορές στην ζωή μας και ίσως είναι καλό να ασχλούμαστε τόσο ευχάριστα με τους άλλους! Αυτό που κρύβουμε μέσα μας είναι για λίγους και εκλεκτούς!
Καλώσόρισες! Φιλιά

Εχεις δίκιο μεθυσμένο μου! Όσο και να συμπαραστέκονται κάποιοι φίλοι ή δικοί μας, δεν μπορούν να ξέρουν την έκταση και το βάθος των συναισθημάτων όπως τα βιώνουμε οι ίδιοι...
Σε φιλώ...

April 14, 2007 9:19 AM  
Blogger an205 said...

Pagliacci (Clowns) R. Leoncavallo.
Recitar
Recitar! Mentre preso dal delirio,
non so più quel che dico,
e quel che faccio!
Eppur è d'uopo, sforzati!
Bah! sei tu forse un uom?
Tu se' Pagliaccio!
Vesti la giubba,
e la faccia in farina.
La gente paga, e rider vuole qua.
E se Arlecchin t'invola Colombina,
ridi, Pagliaccio, e ognun applaudirà!
Tramuta in lazzi lo spasmo ed il pianto;
in una smorfia il singhiozzo il dolor, Ah!
Ridi, Pagliaccio,
sul tuo amore infranto!
Ridi del duol, che t'avvelena il cor!

Παίξε έναν ρόλο
μπες στο κοστούμι σου
βάλε τις μπογιές σου
και γέλα παλιάτσο!!

April 14, 2007 11:31 PM  
Blogger vampiria said...

Κάπως έτσι πρέπει να γίνεται...Μετά όμως τι; Για πόσο μπορούμε να παίζουμε κάποιο ρόλο;

Καλως ήρθες an! Φιλιά και καλημέρες

April 16, 2007 3:21 AM  
Blogger Εραστες της Γαστρονομιας... said...

Πολύ καλό Post φιλενάδα. Αποδέχομαι την πρόκληση αλλά για αργότερα. Sorry για σήμερα ρε μπουμπού αλλά μόλις μπήκα σπίτι! Φιλιά.

April 17, 2007 2:49 PM  
Blogger vampiria said...

Αγάπη, καλημερούδια! Κανένα πρόβλημα baby μου! θα μιλήσουμε για ΣΚ!

Φιλάκια πολλά

April 18, 2007 3:01 AM  

Post a Comment

<< Home