Thursday, April 05, 2007

Γιατί μου τη σπάει το Πάσχα...

Μεγάλη γιορτή της ορθοδοξίας, το λένε! Εβραϊκή, βέβαια, αλλά ποσώς με απασχολεί, αφού δεν ασπάζομαι κανένα δόγμα! Έχουμε την τάση αυτές τις... μεγάλες γιορτές, να τις μετατρέπουμε σε μεγάλες συμφορές αλλά και τσίρκο (αυτό της Μόσχας)! Ορίστε, λοιπόν, οι 17 λόγοι που κάθε χρόνο τα ίδια σκέφτομαι και τα ίδια με κάνουν έξαλλη!

Τα κλασσικά:
1. Πανικός για τα εισαγόμενα κρέατα! Ήμαρτον, παιδιά!Μαλάκες είμαστε να σκάσουμε δεν ξέρω κι εγώ πόσα για το φαΐ μιας μέρας; Εισαγόμενο; Εισαγόμενο, και τι έγινε;

2. Το τραμπολίνο των τιμών σε όλες τις αγορές. Πάς Τρίτη βλέπεις τόσο, πας Πέμπτη στο κέρατο η τιμή!

3. Οι διαφημίσεις: Εκτός του ότι ξεκινούν δύο μήνες πριν, παρελαύνουν κάθε τρεις και λίγο από μπροστά σου κουνελάκια, λαμπάδες, πασχαλίτσες, αυγουλάκια, παιχνίδια (αλλοφροσύνη τα πιτσιρίκια)!

4. Η ομαδική παράκρουση...κατάνυξης που παθαίνουν οι γέροι! -Δε θα πας στην εκκλησία, παιδάκι μου; -Όχι! -Πώπω αμαρτία!

5. Η νηστεία: Άντε πάλι το ίδιο βιολί! Τρως τα λυσσακά σου κάθε χρόνο, και γιατί; Αν θέλω να αλλάξω τη διατροφή μου, το Πάσχα πρέπει να το κάνω;

6. Η Μεγάλη Παρασκευή: Σαν... μεγάλες Παρασκευές, ακολουθούμε τον επιτάφιο (ένα φέρετρο στην ουσία), για να ακούμε αναλυτικά και με αναπαραστάσεις τα κουτσομπολιά της κυρα-Κατίνας από τη διπλανή πολυκατοικία!

Η καμπάνα της Μεγάλης Παρασκευής που μου έχει σπάσει τα νεύρα από το πρωί! Γι' αυτό προσθέτω και τη συγκεκριμένη παράμετρο, χωρίς να βάλω αριθμό, σήμερα, Μ. Παρασκευή, γιατί ούτε να δουλέψω μπορώ, έχω βαρεθεί τη ζωή μου, έχω δει εφιάλτες και γενικώς, άντε να περάσει η γαμημένη... Τα νεύρα μου σπαγγέτι!

7.Το Βροντάδο Χίου: Κάθε χρόνο η ίδια ιστορία! Για χάρη μιας γιορτής (πανηγύρι θα έλεγα), κάποιος χάνει μάτι / χέρι / πόδι / ζωή σε ένα ηλίθιο έθιμο και μάλιστα είναι και πολύ περήφανοι γι' αυτό (ούτε καμικάζι δηλαδή)!

8. Τα τηλεοπτικά παράθυρα που καλύπτουν σταθερά το παραπάνω φαινόμενο, "καλύπτοντας" τα... θεία έθιμα και το μαρτύριο (όχι το...θείο)!

9. Οι συνεχείς επαναλήψεις ταινιών και σήριαλ θρησκευτικού περιεχομένου για απανωτή εμπέδωση της σταύρωσης, της ανάστασης, των ρωμαϊκών οργίων και βασανιστηρίων με πρωταγωνιστή τον Μπεν Χουρ!!

10. Τα βεγγαλικά και οι κροτίδες το βράδυ της ανάστασης: Εκτός από κουφός, φεύγεις και με άπειρα καμμένα μαλλιά, σακάκια, παλτό ή ό,τι άλλο σε φώτισε να βάλεις (συμπεριλαμβάνω επίσης περούκες και βρακιά)!

11. Το όλο concept του εορτασμού της ανάστασης: 10 λεπτά για το "χριστός ανέστη" και βουρ στη μαγειρίτσα!

12. Οι κουτορνίθικες ευχές: -Χριστός ανέστη! -Επίσης (Ναι, το άκουσα κι αυτό)!

13. Το να ξεμείνεις από τσιγάρα ανάσταση βράδυ! Θα μείνεις ή χαρμάνης ή στην τράκα τουλάχιστον δύο μέρες με νεύρα κρόσσια! God save τους... Εβραίους!!

14. Η... επόμενη μέρα που την περιμένουν όλοι πως και πως για να πέσουν με τα μούτρα στο αρνί, παίρνοντας το αίμα τους πίσω για το γαμήσι που έφαγαν μια βδομάδα νηστικοί!

15. Η βαρυστομαχιά μετά το όργιο φαγητού με μαγειρίτσα / αρνιά / κατσίκια / κοκορέτσια / σαλάτες...και...και...και...

Και δύο καινούργια:
1. Ο Ευαγγελάτος (ή Εισαγγελάτος αν προτιμάτε) που ακόμα και το φαΐ θα σου βγάλει απ'τη μύτη, αν δεν το'χει κάνει ακόμα!

2. New kid στο τηλεοπτικό block και ο Mel Gibson με τα Πάθη του Χριστού! Άντε, να αρχίσουμε να μετράμε πόσα χρόνια θα το προβάλουν μέχρι να γίνει κλασικό!

Είδες αν βρίσκεσαι στο εορταστικό κλίμα! Καλή ανάσταση, λοιπόν...

Labels:

23 Comments:

Blogger Paolo said...

Το 4 και το 13, δεν παλεύονται με τίποτα!

April 05, 2007 8:32 AM  
Blogger vampiria said...

Στάνταρ!! Με τίποτα όμως! Όπως και το 15 βέβαια γιατί αν παραφάς και περιφέρεσαι σαν παραγεμισμένη γαλοπούλα (ως, sorry, αυτό είναι από άλληγ γιορτή)...

April 05, 2007 8:36 AM  
Blogger drunksoul said...

Εμένα το 9 με χαλάει περισσότερο. Τελευταία φορά που είδα πάλι διαφήμιση για τον Ιησού της Ναζαρέτ κόντεψα να πετάξω την τηλεόραση απ'το παράθυρο.Όπως και το άλλο το πιτσιρίκι με τους ύμνους...θέλω να το πνίξω.

April 05, 2007 1:54 PM  
Blogger vampiria said...

Μμμμ... Ξεχνάω τώρα το πιτσιρίκι με τους ύμνους, καλό μου μεθυσμένο! Κάτι από μικρό τυμπανιστή μου έρχεται, αλλά και πάλι χάλια θα είναι!! Άσε, γαμώ τις φρίκες μου κάθε χρόνο!

April 05, 2007 2:41 PM  
Blogger Erisadesu said...

Λατρεύω που στο χωρίο κάθε χρόνο Πάσχα 12 παρά δέκα υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση και μετά από 20 λεπτά τα πάντα εξαφανίζονται.

April 06, 2007 4:23 AM  
Blogger Zelot said...

Ξέχασες τις "θειάδες" που μεσα στην εκκλησία συζητάνε για το πως φτιάχνουν μαγειρίτσα,το παραλλήρημα αποκέντρωσης που παθαίνουν όλοι (ναι,τότε θυμούνται ότι είναι από χωριό!!!) και τους άπειρους συγγενείς που σε τρελαίνουν με τα τηλέφωνα όλη την ώρα!Α και να μην ξεχάσω και το αμόκ που παθαίνεις από την νέα μέθοδο κλωνοποίησης (έτσι αποκαλώ εγώ τη μόδα, αφού όλοι στις γιορτές ντύνονται τάχα με τα "καλά" τους).
Vampiria μου,με το post σου είπες ό,τι ακριβώς ήθελα να εκφράσω αυτές τις μέρες!Φιλιά!

April 06, 2007 8:35 AM  
Blogger vampiria said...

Αγαπητή μου erisabetsu, έτσι είναι! Μάλλον κλείνονται για φαγητό όλοι κι έχουν ήδη χεριάσει τη μαγειρίτσα για να το... γιορτάσουν!!

Zelot μου, πολύ χαίρομαι που συμφωνείς! Αυτά όντως τα ξέχασα, αλλά τι να κάνω γριά γυναίκα (χα)!Έχω να πάω στην Εκκλησία τουλάχιστον δέκα χρόνια και συν τοις άλλοις ειδικά εκείνη τη μέρα γουστάρω να είμαι ντυμένη... παρτάλι, έτσι από αντίδραση!

Επίσης, πρόσθεσα και τις καμπάνες της Μ.Παρασκευής γιατί έχω φτάσει στα όρια της κατάθλιψης μ'αυτό το μονότονο πράγμα και (τώρα μου ήρθε κι αυτό) τα αυγά που τα πας; Πάρε και τούτη πάρε κι εκείνη (άτυπος διαγωνισμός ποιος θα... φάει τους πεισσότερους με το δυνατό του (!!!) αυγό! Ήμαρτον...

Φιλάκια, μωρό

April 06, 2007 8:51 AM  
Blogger vampiria said...

ΥΓ. στην erisabetsu! Καλωσήρθες, μικρή μου...

April 06, 2007 8:52 AM  
Blogger Zelot said...

Είχα μια ιδέα πρόσφατα! Ελπίζω να με βοηθήσεις να την υλοποιήσω. Please επικοινώνησε μαζί μου στο mail μου! Είναι: zelotinchains@gmail.com!CU around!

April 07, 2007 3:46 AM  
Blogger FuSmOKer said...

Εγώ δεν παλεύω κούκλα μου κανένα από τα 17.
Καλά τι λέω, εδώ δεν παλεύομαι από μόνος μου..

Στερεοτυπικές βλακείες είναι αυτές που μου φαίνονται και πολύ γραφικές.

Όλα για το είναι, όλα για το φαίνεσθαι..

Βλέπεις καλή μου, το Πάσχα είναι μόδα και πουλάει.
Το θέμα είναι πόσοι τσιμπάνε.

Ευτυχώς εσύ είσαι ανοιχτόμυαλη και δεν γίνεσαι βορά των 'καμμένων' και των κάφρων.

Την καλησπέρα μου Βαμπίρια!!

April 07, 2007 8:40 AM  
Blogger vampiria said...

Ευχαριστώ καλέ μου fusmoker! Ευτυχώς, που υπάρχει ο μικρός-τεράστιος χώρος μας και εσείς που καταλαβαίνετε γιατί γενικώς έχω φάει πολύ κράξιμο για τις ιδέες μου αυτές! Αλλά δεν πτοούμαι κιόλας! Χαχα

Φιλιά πολλά και καλημέρες...

April 08, 2007 2:03 AM  
Blogger Giannis Michalopoulos said...

Dear, τα πάντα σε αυτή τη χώρα είναι θέμα βιτρίνας. Εγώ έκανα την καθιερωμένη κλασσική πασχαλινή βολτίτσα από όλα τα γνωστά "μαγαζιά μας" (πέρα απο το Underwold, που είχε υπερβολικά πολύ κόσμο), και το καταπληκτικό θέαμα που είδα στο δρόμο για το club δεν είχε προηγούμενο. 15 λεπτά πριν τα μεσάνυχτα, να γεμίζουν ως δια μαγείας οι δρόμοι απο "πιστούς", που σαν ζόμπι οδεύουν προς την εκλησσία και το άγιο φως, και μετά επιστρέφουν με λαμπαδοδρομίες γρήγορα σπίτι, σαβουρώνουν, και πάνε να στριμωχτούν σε σκυλάδικα με double dot. Εντάξει, δεν είμαι χριστιανός ορθόδοξος, αλλά πραγματικά προσπαθώ να σεβαστώ όσους είναι. Αν όμως αυτοί που είναι χλευάζουν την θρησκεία τους μόνοι τους με τέτοιου είδους "απλοποιήσεις", τότε τα πράγματα περιπλέκονται

ΥΓ:Thanks for the add!!! <3
ΥΓ2:Δεν ξέρ αν διάβασες τι απάντησα στο τελευταία σου comment, όμως περιμένω ακόμα να μου στείλεις κάτι :)

April 08, 2007 5:26 PM  
Blogger vampiria said...

Αγαπητέ μου someonelost, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Σχετικά με τις... βιτρίνες δηλαδή και φυσικά σέβομαι όποιον πιστεύει σε οτιδήποτε! Είναι όμως αυτό το κλίμα που επικρατεί κυρίως τις τελευταίες μέρες πριν το Πάσχα που με χαλάει απίστευτα! Κυρίως,επειδή μια μελαγχολία την παθαίνω και μόνη μου πολύ συχνά, οπότε με εκνευρίζει αυτό το δήθεν πένθος που νομίζουν ότι αισθάνονται! Το είπες πολύ σωστά και μόνος σου: "λαμπαδοδρομίες γρήγορα σπίτι, σαβουρώνουν, και πάνε να στριμωχτούν σε σκυλάδικα με double dot".

PS. Είδα την απάντηση στο comment μου! Patience my dear!! Χαχα

April 09, 2007 1:53 AM  
Blogger Oneiroghteuths said...

Θα ήθελα να μείνω και να σχολιάσω την προετοιμασία και την κατανάλωση του κατά κόσμο «Πασχαλινού Οβελία».
Δεν υπάρχει πιο κανιβαλίστικο έθιμο και θέλουμε να λεγόμαστε και χριστιανοί...
Εν αρχή είναι ένα άκακο ζωάκι, με ωραία γουνίτσα και αρκετά ξεκαρδιστική φωνή. Μετά έρχεται ένας και το σφάζει, το γδέρνει και του βγάζει και τα άντερα από μέσα. Στη συνέχεια (τι «SAW» και μαλακίες) παίρνει τα έντερα και τα τυλίγει σε μία σούβλα, ενώ μια άλλη (σούβλα) την περνάει από πίσω (ξέρετε από πού) στο αρνί και ενίοτε καταλήγει να του τρυπά και το κεφάλι.
Όταν τελειώσει αυτή την τελετουργία, παίρνει τις δυο σούβλες και της βάζει να ψηθούν σε χαμηλή φωτιά. Για μισή μέρα περίπου, το αρνί και τα έντερα του θα ψήνονται (σουβλίζονται) μέσα σε ένα εύθυμο κλίμα, σε οικογενειακό περιβάλλον (γιαγιάδες, παππούδες, παιδιά). Και ενώ το κρασί ρέει άφθονο, κάποια στιγμή ο (κανιβαλίστικος) χορός στήνεται και όλοι μαζί ευτυχισμένοι με αυτά που θα φάνε χορεύουν κυκλικά ενώ στη μέση σιγοψήνεται το αρνί και το κοκορέτσι...

April 09, 2007 3:03 AM  
Blogger vampiria said...

Επειδή έχουμε να ψήσουμε τουλάχιστον 15 χρόνια, είχα ξεχάσει αυτή τη γοητευτική και ρομαντική τελετουργία! Νομίζω ότι μετά από αυτό μπορώ να γίνω... vegetarian! Χαχα

Φιλιά...

April 09, 2007 5:43 AM  
Blogger Zelot said...

Hello vampiria μου! Διάβασες το τελευταίο μου σχόλιο; Τι λες;Έφτιαξα ένα blogάκι! Θα ήθελες να συμμετέχεις;

April 09, 2007 6:27 AM  
Blogger vampiria said...

Zelot μου, καλημέρα! Το διάβασα, ναι! Μόλις σου έστειλα mailάκι να το έχεις κιόλας! Είμαι μέσα για το blog! Τα υπόλοιπα σε mail;

April 10, 2007 1:28 AM  
Blogger Fight Back said...

Eνταξει τα ειπες ολα. αλλα οι ιδιοι λογοι που μισουμε το πασχα ειναι κι αυτοι για τους οποιους αν το δουμε αποστασιοποιημενα το λατρευουμε μεσα στην ελληνικη γραφικοτητα του

April 11, 2007 2:01 AM  
Blogger lazinio said...

ειδικά αν είσαι αρνί σου τη σπάει το πάσχα.

April 11, 2007 2:37 AM  
Blogger Σερσέμης said...

Χριστός Ανέστη - Επίσης!

Και όμως ακόμα μου ξεφεύγει.

April 24, 2007 9:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΡΙΟΛΑ ΚΟΥΜΟΥΝΟΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΙΣΣΑ !!!!!!!!!!!ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΠΙΑΤΣΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ !!!!!!ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΣΚΙΣΩ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ!!!!

July 04, 2007 11:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

ΑΚΟΥ ΜΩΡΗ, ΨΩΦΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΤΙΣΣΑ: ΑΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ.... ΕΜΕΙΣ Σ' ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΕΝΗ.... ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗ Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!!!! ΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ stonallokosmopouthapas@koitamigineissynnefo.xaros

July 04, 2007 11:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ......... ΕΡΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ... ΝΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕΣ ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΝΗΣΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

July 04, 2007 11:12 AM  

Post a Comment

<< Home