Wednesday, April 18, 2007

Ποιον αγαπάς;
Γιατί;
Τι είδες μες στα μάτια του και δάκρυσες;
Καθρέφτες τεράστιοι
Που αντανακλούν τον κόσμο σου,
Το μυαλό, την καρδιά σου...

Όταν μίλησε στο μυαλό σου,
Αυτό άρχισε να λειτουργεί με διπλάσια ταχύτητα...
Όταν μίλησε στην καρδιά σου,
Αυτή σταμάτησε...
Το παιχνίδι των ματιών,
Γοητευτικό, μυστηριώδες, επισφαλές...

Αγάπα με αν τολμάς; Τολμάς όμως;
Τι άλλο θέλεις για να καταλάβεις;
Τα μάτια μιλούν την πιο δυνατή κραυγή...
Με θέλεις; Πάρε με! Τι περιμένεις;
Να δακρύσουν;
Να στάξουν τα διαμάντια τους στη λίμνη της ψυχής σου;
Αντέχεις το κύμα; Το φοβάσαι;
Και αν ναι, πόσο διαθέσιμος είσαι να πνιγείς μέσα σε αυτό;

Κοίταξέ με στα μάτια...
Το ρισκάρεις;
Να πνιγείς ή να καείς;
Ο καθρέφτης μου θα παγιδεύσει το "είναι" σου...
Καθρέφτης-φυλακή...
Αντέχεις το κύμα;

Labels:

24 Comments:

Blogger Giannis Michalopoulos said...

Α-πί-στευ-το!!! Το ποίημα είναι υπέροχο, τόσο σε δομή όσο και σε περιεχόμενο. Great job dear!!

April 18, 2007 7:55 AM  
Blogger vampiria said...

Χαίρομαι που σου άρεσε! Thanx love!

April 18, 2007 8:24 AM  
Blogger kaiser sose said...

This comment has been removed by the author.

April 18, 2007 9:35 AM  
Blogger Paolo said...

" Αγάπα με αν τολμάς ". Δεν ξέρω αν είδες την τανία και από 'κει εμπνεύστηκες, αλλά πάω στοίχημα ότι τη στιγμή που θα τη δεις θα πεις: " Αυτό είναι αγάπη ". Έτσι φαντάζομαι ότι τη φαντάζεσαι.
ΥΓ Μεταξύ μας όμως η αγάπη, ο χοντρός με τη γενιάδα και τα κόκκινα ρούχα και η Μαριέττα Γιαννάκου υπουργός παιδείας, δεν υπάρχουν.

April 18, 2007 2:29 PM  
Blogger vampiria said...

Την είδα καλέ μου Paolo! Απίστευτη! Όμως δε μου ταιριάζουν ιδιαίτερα αυτά τα παιχνιδάκια, το κρυφτούλι! Προτιμώ τα πράγματα να λέγονται ευθέως και όχι να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας! Το κείμενο μου βγήκε τόσο αυθόρμητα που συνειδητοποίησα αφού το είχα ανεβάσει ότι γίνεται ο συνειρμός!

PS. Ημουν σίγουρη για τον χοντρό με τη γενειάδα, τη Γιαννάκου και το πασχαλινό κουνελάκι! Για την αγάπη δεν ξέρω ακόμα και δεν θα ήθελα να απογοητευτώ!

Φιλιά πολλά... ;))

April 18, 2007 2:46 PM  
Blogger Paolo said...

Σου προτείνω τότε να δεις το " Εξ επαφής ". Τίποτα τρομερό, όμως πιο ρεαλιστικό. Και πλησιάζει περισσότερο στην πραγματικότητα. Τη δική μου τουλάχιστον. Φιλιά.

April 18, 2007 3:04 PM  
Blogger GhostHunter said...

Εκπληκτικό μικρό μου vampir.Και η φωτό επίσης.
Τώρα θα το αφιέρωνα... αλλά άσε καλύτερα...

Φιλιά :xxx

April 19, 2007 12:40 AM  
Blogger Zelot said...

Αχ ρε βαμπιράκι μου θύμισες κάποιες στιγμές τόσο αξέχαστες όσο και ξεχασμένες...
Μάλλον έζησες και συ κάτι τέτοιο και καταλαβαίνεις.
Τώρα για τον χοντρό ή τη Γιαννάκου θα συμφωνήσω αν και δεν κάνω πολιτικές συζητήσεις.
Γιαυτό και θα αρκεστώ στην απόλαυση του κειμένου και θα σε ευχαριστήσω ακόμα μια φορά για όλα όσα προσφέρεις!
;)

April 19, 2007 2:35 AM  
Blogger Αιολος said...

Λες κι έγραψε ο έκπτωτός μου άγγελος αυτή τη φορά...

April 19, 2007 3:43 AM  
Blogger vampiria said...

@paolo:
Θα το δω οπωσδήποτε καλέ μου και θα μοιραστώ και εντυπώσεις οπωσδήποτε! Άλλωστε γι'αυτό τρελαίνομαι για ταινίες και βιβλία γιατί είναι ένας ολοκαίνουργιος κόσμος, όλος στα πόδια μου! ;-))

@ghost:
Ευχαριστώ φαντασματάκι!Το είχα αφιερώσει κι εγώ κάποτε, αλλά βλέπω ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται ενίοτε, μέσα από συμπεριφορές και συναισθήματα τη στιγμή που δεν το περιμένεις καν!Όσο για τη φωτο τη βρήκα τυχαία ψάχνοντας, και δεν θυμόμουν ότι την πέχει και ο Paolo στο blog του! (Συγγνώμη Paolo,δεν ήθελα να την...κλέψω!)

@Ζelot:
Είσαι πολύ γλυκός! Ευχαριστώ! Ό,τι δίνω είναι μέσα από την καρδιά μου και πολύ ειλικρινό! Κάτι έζησα κι εγώ...Όσο για την πολιτική, αποφεύγω τις πολιτικές συζητήσεις γιατί θα εκνευριστώ μάλλον! Χαχα

@Aiolos:
Ακόμα και οι έκπτωτοι άγγελοι έχουν ψυχή! Νιώθουν και αντιλαμβάνονται πολλά γύρω τους! Ίσως τελικά γι'αυτό κατέληξαν...έκπτωτοι! (Μπορεί να είναι ακόμα καλύτερα έτσι!)

Φιλιά πολλά καλοί μου και καλησπέρες...

April 19, 2007 8:35 AM  
Blogger drunksoul said...

Καλημέρα από μένα.Πολύ ωραίο...

April 20, 2007 1:46 AM  
Blogger vampiria said...

Καλησπέρες, μεθυσμένο μου! Ευχαριστώ. Φιλιά

April 20, 2007 7:03 AM  
Blogger Oneiroghteuths said...

Δε χάνομαι... Κολυμπάω (δεν παλεύω) στα κύματα...!
Κάποιος άλλος πρέπει να μάθει κολύμπι όμως...

April 22, 2007 10:34 PM  
Blogger Oneiroghteuths said...

Σε ευχαριστώ!

April 22, 2007 10:35 PM  
Blogger vampiria said...

Ετσι πρέπει ρε baby! Γιατί αν δεν νιώσεις τα κύματα γύρω σου και δεν τα απολαύσεις ποιο το νόημα της ζωής;
Αυτός πάντως μάλλον είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως και τώρα είμαι για να κάνω τη...δασκάλα; Δεν το βλέπω!

Εγώ σε ευχαριστώ!
Φιλιά και καλημέρες...

April 23, 2007 2:00 AM  
Blogger Zelot said...

Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω! Το πιστεύεις; Εγώ όχι! Μου θυμίζει ΤΟΣΑ πολλά...
Thanks vampiria μου! Τελικά επιβεβαιώνεται το ρητό ότι το παρελθόν επιστρέφει μέσα από άσχετα σημάδια. Ίσως πάλι να βλέπω αυτό που θέλω να δω...
Θα το ψάξω.
Πολλά φιλιά!

April 23, 2007 9:38 AM  
Blogger vampiria said...

Καλό μου, το παρελθόν επιστρέφει πολύ συχνά, και κυρίως μέσα από απρόσμενα σημάδια! Ελπίζω ό,τι και αν βλέπεις και ό,τι και αν επιστρέφει να μη σε διαψεύσει! Καλό είναι να το ψάχνεις πάντως(κι εμένα μ'αρέσει - με κάνει να νιώθω "ζωντανή", ακόμα κι αν τελικά φάω τα μούτρα μου. Χα)!

Φιλιά πολλά

April 23, 2007 11:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Πολύ όμορφο ποίημα :)

April 24, 2007 3:54 AM  
Blogger vampiria said...

Σε ευχαριστώ Σεξπυρ μου! Καλώς ήρθες...
:))

April 24, 2007 4:24 AM  
Blogger veloz said...

alitheies kai foboi se ena pioima..
pragmatika omorfo! :)

April 24, 2007 2:53 PM  
Blogger vampiria said...

Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου veloz! Μέσα από τους φόβους διακρίνουμε τις αλήθειες μας...Αυτές που κρύβουμε βαθιά μέσα μας...

Σε φιλώ...

April 25, 2007 4:07 AM  
Blogger FuSmOKer said...

Τώρα δεν θέλω να σου πω μπράβο και τα ρέστα (πολύ τετριμμένο).
Αλλά ρε babe εσύ μάλλον ερωτευμένο είσαι και απ' ότι κατάλαβα δίνεσαι ολοκληρωτικά όταν αγαπάς.
Σου έχω πει ότι σε γουστάρω?
Όχι.
Δεν πειράζει όμως. Στο λέω τώρα.
ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!

{Πολύ εκφραστικό το κείμενο και μπράβο σου!
Το ξέρω, τετριμμένο.. :P}

April 25, 2007 11:57 AM  
Blogger vampiria said...

@ Fusmoker:
Ευχαριστώ ρε μωρό!Ερωτευμένη δεν ξέρω αν είμαι! "Σπασμένη" είμαι στάνταρ!Δίνομαι, ναι! Είναι το μόνο ειλικρινές πράγμα που μπορώ να κάνω...όταν γουστάρω! Και είναι το μόνο ειλικρινές πράγμα που περιμένω!

Ευχαριστώ ρε καλό! Κι εγώ σε γουστάρω.

April 25, 2007 3:14 PM  
Blogger david santos said...

Thanks for you work and have a good weekend

April 27, 2007 12:29 PM  

Post a Comment

<< Home