Friday, March 23, 2007

Περί ονείρων...


Τα όνειρα...
Υπάρχει ωραιότερο πράγμα από τα όνειρα, ειδικά όταν δεν κοιμάσαι;

Αυτά δεν είναι που σε κάνουν να ταξιδεύεις;
Αυτά δεν είναι που σε κάνουν βασιλιά, ζητιάνο, ποιητή;
Αυτά δεν είναι που σε προσγειώνουν σε καταγάλανες παραλίες, σε λευκοστόλιστες βουνοπλαγιές, σε μυστηριακές ερήμους όλου του κόσμου, υπαρκτού και μη;

Μήπως δε μπορούν να γίνουν τεράστιες χρονομηχανές που θα σε αφήσουν σε όποια περίοδο φανταστείς; Αναγέννηση, αρχαιότητα, dark ages, ακόμα και στο μακρινό μέλλον...

Και ποιος είναι αυτός που ορίζει μέχρι πότε θα ονειρεύεσαι; Ο άλλος, ο οποιοσδήποτε άλλος, η ηλικία, οι λύπες, οι τύψεις;

Κανείς δε μπορεί να υπαγορεύσει ή να καθορίσει ποια θα είναι τα όνειρά σου...
Κανείς δε μπορεί να στα κλέψει μακριά...
Αυτά είναι που κάνουν την ψυχή να ξεφεύγει...
Αυτά σου δίνουν φτερά για να πετάς...
Αυτά σε παίρνουν μακριά από τον μικρόκοσμό σου και ανοίγουν το μυαλό προς άλλες κατευθύνσεις...

Τα όνειρα είναι που σε κρατούν ζωντανό... που σε κάνουν αθώο παιδί... αμαρτωλό κοσμοπολίτη... Τα όνειρα φέρνουν τον άνεμο στα μαλλιά σου και τον ήλιο στα μάτια σου...

Όσων χρόνων και αν είσαι, αυτά θα σε κάνουν να προσμένεις, να λατρεύεις, να μισείς με το πάθος και τη δύναμη ενός εφήβου, επαναστάτη, ιδεολόγου...

Labels:

6 Comments:

Blogger drunksoul said...

Όποιος δεν ονειρεύεται είναι νεκρός.Στο λέει αυτό ένας μόνιμα ονειροπόλος, ίσως και ονειροπαρμένος.
Το θέμα είναι να προσπαθείς να ζήσεις όλα τα όνειρά σου.
Άντε γειά μας και το τελευταίο.Ώρα για ύπνο.

March 23, 2007 8:05 PM  
Blogger vampiria said...

Καλημέρα, μεθυσμένη ψυχούλα! Αυτό νομίζω κι εγώ! Το όνειρο είναι ο τρόπος να χαλαρώσεις, να ηρεμήσεις, να ζήσεις ξανά! Επιλέγω να είμαι ονειροπόλα, ίσως και ονειροπαρμένη!
Αν τώρα τα ζω όλα, δεν ξέρω, προσπαθώ!
Γειά μας!

March 24, 2007 1:42 AM  
Blogger Paolo said...

Ελληνιστί: " Nothing happens unless first a dream ".
Keep on!

March 24, 2007 6:39 PM  
Blogger vampiria said...

Καλημέρα Paolo! Καλωσήρθες... ;-)
Τα πάντα είναι μια σειρά από όνειρα που πραγματοποιούνται ή όχι! Άλλωστε όπως είπε και ο φίλτατος drunksoul αν δεν ονειρεύεσαι είσαι νεκρός!

March 25, 2007 12:42 AM  
Blogger kaiser sose said...

Ονειρο μου της νιοτης μου ο δρομος,ονειρο μου της εφηβειας μου η οργη,ονειρο μου του ειναι μου η ομορφια.Ονειρο μου ποτε μην βγεις αληθινο,γιατι θα σβησεις θα χαθεις,θα παψεις να εισαι... ονειρο.

April 05, 2007 9:12 PM  
Blogger vampiria said...

@sose:
Πολύ όμορφο comment! Είσαι λίγο από ποιητής; Τέλεια!

April 06, 2007 12:20 AM  

Post a Comment

<< Home