Sunday, March 18, 2007

Έχω απόψε ραντεβού...

Άγχος! Άγχος τρελό! Όχι για δουλειά, όχι για το τρέξιμο, όχι για το σπίτι! Καλό άγχος, ευχάριστο, αλλά κάνει το στομάχι κόμπο!

Γιατί όταν χτυπάει το τηλέφωνο και, αντί να ακούσεις την κολλητή να σου λέει το νυσταγμένο "καλημέρα" της (που γαμάει, δε λέω - τρελαίνομαι για τη λέξη καλημέρα & θα το αναλύσω σε άλλο post), ακούς εκείνη τη φωνή τη βαθιά, την αρρενωπή, η οποία συνοδεύεται από ένα απίστευτο παράστημα, συμπαθητικό (και βάλε!) πρόσωπο και μυαλό ξουράφι, ε, τι να πω αγάπη μου! Παθαίνεις ένα κάτι! Και, όταν, μάλιστα, κανονίζει καφέ μαζί σου, για να... τα πείτε, το άγχος αυξάνεται περισσότερο!

"Πρέπει να φτιάξω τα μαλλιά, τι να βάλω, μη βαφτώ σαν τσουλί! Ωχ, έβγαλα σπυράκι! Και πρέπει να είμαι και κυρία (στο σαλόνι τουλάχιστον, γιατί μετά αλλάζει το πράγμα)". Όλες αυτές οι σκέψεις εισβάλλουν στο γυναικείο μυαλό και του φέρνουν τα πάνω κάτω! Περνάς ώρες μπροστά στον καθρέφτη, κοιτάς αν σου πέτυχε το χτένισμα ή το μανικιούρ κλπ, κλπ.

Κουράγιο, κορίτσια! Μην τρελαίνεστε! Εγώ προσωπικά όταν πάω ραντεβού, ακόμα και έρπητα να έχω, θα φερθώ όπως αισθάνομαι. Αν πάλι τον χαλάσει τον τύπο το σπυράκι ή ο έρπης σου, άστον καλύτερα, αγάπη μου! Καλύτερα να πας για άλλα γιατί αυτός μάλλον στόκος είναι!

Labels:

5 Comments:

Blogger Michele Boselli said...

ciao

March 18, 2007 3:29 AM  
Blogger vampiria said...

Hi! I'm not that much of a french speaker, but I can speak in English if you like!

March 18, 2007 6:19 AM  
Blogger FuSmOKer said...

Καλή επιτυχία με τον λεγάμενο εύχομαι!
Και καλά τα λες.
Ότι φέρεσαι όπως αισθάνεσαι.
Έτσι ξέρουν και οι άλλοι ποια έχουν απέναντί τους.
Έτσι μπορούν να αγαπήσουν (με την κάθε σημασία που έχει η λέξη αυτή)εσένα και όχι κάποιο πλασματικό ιδεώδες που και καλά ανταποκρίνεται σε σένα.

{τώρα δεν ξέρω αν βγαίνει νόημα από αυτό που έγραψα, αλλά το αφήνω ως έχειν}

PS: Να περάσεις πολύ καλά!

March 18, 2007 2:10 PM  
Blogger vampiria said...

@fusmoker:
Καλημέρα! Ευχαριστώ καλέ μου fusmoker! Πέρασα όντως τέλεια! Αλλά παράλληλα μου έμειναν και ερωτήματα γιατί δεν τον ήξερα καθόλου σχεδόν! Μάλλον θα ακολουθήσει και σχετικό post (τελικά έχω πολλά να γράψω! Χαχα). Θέλω γνώμη...

March 19, 2007 1:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

vasika to ciao den einai galliko alla italiko!!!!
pantws genika mia xara ta les:)
kalutera na eisai o eaytos sou para na prospoihse!!!:)

March 28, 2007 1:41 PM  

Post a Comment

<< Home