Sunday, November 04, 2007

Ό,τι θα ήθελε να ακούσει ένας άντρας από μια γυναίκα...

...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ! (Το παρακάτω κείμενο μου ήρθε σε mail από μια φίλη μου και με τρέλανε στο γέλιο! Enjoy!)

1) Αγάπη μου είσαι σίγουρος ότι ήπιες αρκετά? Μήπως πρέπει να πιεις μία μπύρα ακόμη?

2) Αποφάσισα ότι δεν θα φοράω πλέον ρούχα μέσα στο σπίτι.

3) Πάω μια στιγμή να φτιάξω τη πόρτα που χάλασε.

4) Μα καλά, δεν σε περιμένουν οι φίλοι σου να πάτε για μπύρες και κανένα γκομενάκι? Τι κάθεσαι εδώ?

5) Το ξέρω ότι είναι κάπως σφιχτά τα... οπίσθιά μου, αλλά δεν το δοκιμάζουμε άλλη μια φορά?

6) Είσαι τόσο sexy όταν είσαι πιωμένος!

7) Ε, σιγά, και του χρόνου θα έχω γενέθλια! Φυσικά και να πας σήμερα γήπεδο με τα παιδιά...το ρωτάς??

8) Αχ, πόσο βαριέμαι! Δεν έχω και τίποτα να κάνω. Ας σου πάρω μία πίπα....

9) Αφού, αγάπη μου, εγώ κερδίζω αρκετά χρήματα, σταμάτα να δουλεύεις!

10) Καλά, τι γαμάτη κλανιά ήταν αυτή? Ρίξε άλλη μία!!

11) Αχ, μωρό μου, αυτό πρέπει να το δεις... μόλις βγήκε η νοστιμούλα κόρη του γείτονα στο μπαλκόνι, και δεν φοράει σχεδόν τίποτα... δεν είναι πολύ πρόστυχη?

12) Όχι, όχι, θα το πάω απλά στο συνεργείο, γιατί θέλει λάδια.

13) Λοιπόν, λέω σήμερα να νοικιάσουμε μια τσόντα, να πάρουμε και ένα κασόνι μπύρες, και να φωνάξω και την κολλητή μου που χαλβαδιάζεις τόσο καιρό, να κάνουμε στο σπίτι ένα τρίο.

14) 'Ασε τώρα τον άγιο Βαλεντίνο, και πάρε μου άμα θες για δώρο ένα διαρκείας για τον γαύρο.

15) Αγάπη μου, ξεκίνησα γιόγκα για να τα καταφέρω να βάζω σωστά τα πόδια μουπίσω από το κεφάλι!

16) Φυσικά και δε με πειράζει που ξέχασες το καπάκι της τουαλέτας κάτω...

17) Πάω να μαγειρέψω κάτι. Δε παίζεις λίγο με το Playstation όσο θα είμαι στη κουζίνα..?



(Αφιερωμένο σε όσους δεν αντέχουν ούτε μαζί, αλλά ούτε χώρια!)

Labels:

10 Comments:

Blogger GhostHunter said...

Χαχαχα....
Γιατί ρε γαμώτο τόσο δύσκολα είναι όλα αυτά?

:)))

November 04, 2007 6:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

xaxaxa πολύ γαμάτο. Αυτά είναι!!!

November 04, 2007 10:45 AM  
Blogger FuSmOKer said...

Νταξ..
Το 4, το 5, το 8, το 11, το 13 και το 15 θα έπρεπε να ισχύουν :Pp

To 2 όχι για να σας τα σκίζουμε εμείς :)

November 04, 2007 3:55 PM  
Blogger drunksoul said...

Σε έναν τέλειο κόσμο αυτά θα ήταν πραγματικότητα...

November 05, 2007 5:23 AM  
Blogger Oneiroghteuths said...

Ό,τι θα ήθελε να ακούσει μια γυναίκα από έναν άντρα...

Μα καλά πώς αδυνάτισες έτσι;

Μωρό μου;;;; Πάμε μια βόλτα στα μαγαζιά; Θα πάρω και την πιστωτική μου...

Καλά μιλάμε αυτό το κραγιόν δεν φαντάζεσαι πόσο σου πηγαίνει!

Αγαπουλίνι μου;;;; Θες απόψε να πάρουμε μια γαλλική ταινία και να χουχουλιάσουμε μέχρι τα ξημερώματα στον καναπέ χωρίς να κάνουμε σεξ;

Μην στενοχωριέσαι, θα πλύνω εγώ τα πιάτα και αργότερα θα ξεσκονίσω, θα σκουπίσω, θα σφουγγαρίσω και θα κάνω και παρκέ!

Μα τι καλή οδηγός που είσαι και πόσο εύκολα παρκάρεις!

Αυτό το αγόρασα για τα γενέθλια σου και πήρα και κάτι της μητέρας σου!

Καλά μιλάμε μόλις πέρασε ένας θεογκόμενος! Τι απολλώνια κορμάρα....!

Αγάπη μου, σήμερα πληρώθηκα, πάρε τα μισά να πάρεις ό,τι θέλεις και άμα χρειαστείς και άλλα θα σου δώσω!

Υ.Γ. Το Νο 4 στο δικό σου το έχω ακούσει από γυναίκα να το λέει άντρα... :Ρ

November 05, 2007 12:13 PM  
Blogger vampiria said...

Χαχα! Καλημέρες μανάρια μου! Δύσκολα; Όχι κυνηγέ μου! Όχι όλα! Παρεπιμπτόντως θυμάσαι το post σου "Τι θέλει εκείνος-εκείνη"; Εχω γράψει τον.. αντίλογο!

Γεια σου Νikko! Πολύ χαίρομαι που γέλασες!

Είσαι πολύ πονηρούλης, fu μου! Εντάξει λοιπόν, να τα... σχολιάσω ένα-ένα! Για το 4: Να βγει με κολλητούς, no prob! Κι επειδή το ότι είναι με μια γυναίκα, δε σημαίνει ότι τυφλώθηκε, ξέρω ότι θα κοιτάξει. Μέχρι εκεί μπορώ να το δεχτώ!
Για το 5: Τεχνική μωρό μου! Μεγάλη εφεύρεση!
Για το 8: It takes two to tango!
Για τα 11 & 13: ΟΚ, κανείς δεν είναι τέλειος!
Για το 15: Πάνω από όλα η καλή φυσική κατάσταση!
Όσο για το 2, Τέτοια να ακούω, τέτοια!

Και σε ένα παράλληλο σύμπαν επίσης, μεθυσμένο μου! Επιπλέον, κάθε χριστούγεννα θα πίναμε καφέ με τον Αη-Βασίλη! Χαχα

Ονειρογητευτή μου, ωραία τα λες! Ενστάσεις: Το 2 και το τελευταίο σου (η πιστωτική και ο μισός μισθός,δηλαδή), προσωπικά δε με αφορά! Είναι και πολύ παρτάκικο!
Αν δούμε θρίλερ και μετά σκιστούμε δεν θα είναι καλύτερα;
Για το 5, αν τις κάνετε μαζί, ενώ εκείνη φοράει μόνο το...άρωμά της, δεν θα είναι καλύτερο το... αποτέλεσμα; Το 7 part 2 (η μαμά της) είναι ψιλοπεριττό.
Ασυζητητί απαράδεκτο αυτό με τον θεογκόμενο, αν θέλετε να διατηρήσετε τον ανδρισμό σας! Για τα 1,3,5 ασχολίαστα! Τα αφήνω στη... διακριτική σας ευχέρεια κύριέ μου!

Πέρα από την πλάκα πάντως, ξέρω πολύ καλά ότι οι γυναίκες έχουν μια τάση να γίνονται γαϊδούρες και bitches,όμως είναι στο χέρι σας να τις "στρώσετε", πιστεύω! Αν βέβαια θέλετε να ασχοληθείτε με κάποια. Εντάξει επειδή κανείς δεν είναι τέλειος, θαύματα δεν θα γίνουν, αλλά όλοι επιδέχονται βελτίωσης και.. εκπαίδευσης! Ακόμα κι εμείς!

Εγώ πάντως ακόμα γελάω με τις ατάκες και κυρίως με το 10, λύνομαι! Εκτός αυτού τρελαίνομαι για αυτές τις συζητήσεις του τύπου Αντρες vs Γυναικών! Όλα τα σχόλια δεκτά! Σας φιλώ πολύ αγόρια! Καλημέρες!

November 06, 2007 12:11 AM  
Blogger Love and Poison said...

Νομίζω πως είμαι ερωτευμένος ;)

"Would you like to marry me? and if you like you can buy the ring..."

November 09, 2007 6:12 AM  
Blogger Sigmataf said...

Γαμάτο!































χε!

November 10, 2007 9:48 AM  
Blogger vampiria said...

My dearest Love&Poison, I will! And you can take care all the rest (cleaning, cooking, bearing kids, paying for expences and a few other things I'll share after the ceremony!). Χαχαχα! Καλημέρα γλυκέ μου!

Sigma μου, καλημέρες! Πολλά φιλιά και στους δύο!

November 11, 2007 12:29 AM  
Blogger veloz said...

kai ayta na akougan pali den tha itan eyxaristimenoi.. telika kaneis mas den kserei ti thelei!
:)

November 16, 2007 2:21 PM  

Post a Comment

<< Home